Pricewatch tip Sapphire Radeon 9600XT

Pagina: 1
Acties:
  • 380 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:07
Kreeg slotje op dit topic onder Buyers Zone!? dacht toch echt dat het daar thuis hoorde. Dan maar hier. Vindt het nml. wel belangrijk voor diegenen die een 9600XT of 9800XT gaan scoren.

Ga zelf binnenkort een Radeon 9600XT aanschaffen. Na wat onderzoek naar verschillende merken kwam ik erachter dat er bij de kaart van Sapphire een coupon zit voor Half Life 2 (als tie ooit nog uitkomt ) en dan alleen bij de full retail versie. Er is ook nog een lite retail versie waar die coupon dus niet bijzit.
Op de sites van de verschillende shops wordt hier niet over gesproken dus ben ik maar wat gaan rondmailen met de volgende resultaten.

Aanbieders die wel de coupon leveren: Europc, Empc Solutions, Yorcom, Pcl Computers.
geen coupon bij: Eynstein, Parts and Bytes
Deze resultaten zijn van 11 december 2003 voor de radeon 9600XT

Vraag in ieder geval altijd even na of die coupon erbij zit, is nml toch een aardige bonus dacht ik zo.

Die coupon zit ook bij de Sapphire 9800XT (is echter buiten mijn budget )

Br(36) Ba(56)

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
Volgens mij komen alle Sapphire kaarten in Nederland van dezelfde distributeur (weet het niet 100% zeker). Iig is die kaart - zolang de voorraad strekt. Ik heb ze zelf met en zonder gezien ...

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Volgens mij zit die HL2 coupon bij alle recente Ati kaarten!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
dat hoort ja, maar bij mijn club3d ati radeon 9800 pro niet :(

Afbeeldingslocatie: http://www.hardocp.com/images/news/1067345503WElMz9OYTj_1_1_l.jpg
:?

[ Voor 41% gewijzigd door Shockers op 12-12-2003 09:28 ]

Verwijderd

wtf! mijn r9600xt van 2 weken oud die gewoon met een doos en alles zat gekocht bij mycom zat ie ook niet bij! vanmiddag maar is bellen of dat wel klopt want hij hoort er volgens mij bij te zitten. Bij alle recente ati kaarten. Ik d8 van de 9600pro tot de 9800xt (niet de 9700np/pro).

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren een Hercules Radeon 9600 Pro, maar die coupon voor HL 2 zat er bij mij ook niet bij. Bij mijn weten zit zo'n coupon er alleen bij als je een Radeon 9600 XT / 9800 XT versie koopt, ongeacht welk merk.
Mocht dit anders zijn, dan zal ik maar es mailen naar Alternate (waar ik me kaart vandaan heb) om te vragen hoe het zit.

8)

Verwijderd

semi on/off topic: Dus je krijgt ook bij een 9600SE een HL2 coupon. Dat is erg slim van ATI, dan weten de arme mensen die zo'n trage videokaart gekocht hebben voor dat zij dergelijke modere games (weer) een nieuwe videokaart moeten kopen.

Ontopic:
- Bij de retailkaarten zit vaak een gamebundel.
- Bij de bulkversies ontbreken deze, vandaar dat deze meestal goedkoper zijn.
- Bij de 9600XT retailkaarten zit in de gamebundel een HL2 coupon wat het geheel natuurlijk iets duurder maakt.
- Voor de mensen welke wel een retailkaart willen hebben maar geen zin hebben wat extra euro's aan een HL2 coupon uit te geven is er bij sommige fabrikanten een 'retail-lite' versie, welke wel games maar geen HL2 coupon bevat.

Duidelijk?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 10:25 ]

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 13:01

TiMMieJ

PSN: Orixez

en deze coupons worden vooralsnog alleen bij de XT full-retail versies van de kaarten geleverd.

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 20:09
Ik heb reeds een systeempje gekocht met een asus 9600xt iemand enig idee of hier ook die coupon bij hoort te zitten? Beetje vage toestanden met die coupon..

hmm als ik op de asus site kijk staat er wel zo'n afbeelding van HL2 met free game lijkt me dat ie er dus bij hoort te zitten.

[ Voor 30% gewijzigd door snakeye op 12-12-2003 11:39 ]

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

• La_Pazz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-07 14:35
snakeye schreef op 12 december 2003 @ 11:33:
Ik heb reeds een systeempje gekocht met een asus 9600xt iemand enig idee of hier ook die coupon bij hoort te zitten? Beetje vage toestanden met die coupon..

hmm als ik op de asus site kijk staat er wel zo'n afbeelding van HL2 met free game lijkt me dat ie er dus bij hoort te zitten.
Bij mijn net aangeschafte retail Asus 9600XT zit idd een HL2 coupon, dus...

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:32

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb een nieuwe Sapphire 9800XT en zat de coupon er ook gewoon bij :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Verwijderd

maar ik heb mij 9600xt bij mycom gekocht en volgens mij is het gewoon de retail want ik kreeg alle kabels en boekjes en cdroms en een mooi doosje met alles erop en eraan. Toch maar is mycom mailen... zal alleen wel weer is geen antwoord krijgen :/

• Blamm
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 18:07:
maar ik heb mij 9600xt bij mycom gekocht en volgens mij is het gewoon de retail want ik kreeg alle kabels en boekjes en cdroms en een mooi doosje met alles erop en eraan. Toch maar is mycom mailen... zal alleen wel weer is geen antwoord krijgen :/
dan moet je bellen ;)

Verwijderd

Expires 24 januari 2004
Wanneer kwam Halflife 2 dan uit? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 18:22 ]

Verwijderd

Holgster schreef op 12 december 2003 @ 00:03:
Aanbieders die wel de coupon leveren: Europc, Empc Solutions, Yorcom, Pcl Computers.
geen coupon bij: Eynstein, Parts and Bytes
Deze resultaten zijn van 11 december 2003 voor de radeon 9600XT

Vraag in ieder geval altijd even na of die coupon erbij zit, is nml toch een aardige bonus dacht ik zo.
ik heb daar een 9600XT besteld (sapphire atlantis) en geen bon.

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 18:22:
[...]
Wanneer kwam Halflife 2 dan uit? :?
HAHAH das raar hoor HL2 komt pas uit in april 2003 geloof ik... Vaag hoor.. :P Ze dachten zekers dat ie toen nog in september ofzo uitzou komen..

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Kijoki schreef op 12 december 2003 @ 18:52:
[...]

HAHAH das raar hoor HL2 komt pas uit in april 2003 geloof ik... Vaag hoor.. :P Ze dachten zekers dat ie toen nog in september ofzo uitzou komen..
maak et nog gekker :P

Verwijderd

Kijoki schreef op 12 december 2003 @ 18:52:
[...]

2004 bedoel je :P

• Holgster
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 18:46:
[...]

Dan zou ik toch maar eens gaan navragen, heb nml. zelfs twee e-mailtjes van hun terug gehad met de mededeling dat de bon erbij zat.
Maar misschien was het een eerdere hoeveelheid kaarten die niet de bon hadden?

Zijn er mensen met die bon die kunnen aangeven of je inderdaad daarmee Half Life 2 kunt verkrijgen? Of zijn dit bonnen toen ze inderdaad nog dachten dat het spel dit jaar nog uit zou komen. Oftewel, zit er een houdbaarheids datum op die coupons :)

edit: zie net pas het bericht van 'euss', staat deze datum op de bon? (24 januari)

[ Voor 7% gewijzigd door Holgster op 12-12-2003 22:26 ]

Br(36) Ba(56)

Verwijderd

Er staat zelfs op die bon:

Expires: 1/24/2004

Dus als het spel na deze datum verschijnt kan je het spel
niet meer krijgen met die bon?!?!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 13:16:
Er staat zelfs op die bon:

Expires: 1/24/2004

Dus als het spel na deze datum verschijnt kan je het spel
niet meer krijgen met die bon?!?!
LooooL

Dat zou een strakke actie zijn. Mensen lekker maken dat je HL2 gratis erbij krijgt verloopt gewoon die bon op 1/24/2004.

Maar dat zou ook kunnen betekenen dat HL2 voor de 24e uitkomt ;)
Achja... we kunnen altijd dromen :P

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:51

DaOverclocker

Overclocker for life...

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 13:19:
[...]

LooooL

Dat zou een strakke actie zijn. Mensen lekker maken dat je HL2 gratis erbij krijgt verloopt gewoon die bon op 1/24/2004.

Maar dat zou ook kunnen betekenen dat HL2 voor de 24e uitkomt ;)
Achja... we kunnen altijd dromen :P
Tzal wel zo zijn dat je die coupon krijgt tot de 24e...
trouwens op de bon zelf staat dat hij expected is this hollyday season.
Dat is dus pas van de zomer?
ik dacht toch echt dat ie in April zou komen. iig sta ik nergens meer van te kijken :(

systeem specs

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:05
En als je die bon hebt, hoe kom je dan aan de game? Want ik neem aan dat ik hem niet gewoon bij mijn Bart Smit of FRS kan inleveren? (8>

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:01

bloasfist

Slot-A Crew

Sjah schreef op 13 december 2003 @ 15:38:
En als je die bon hebt, hoe kom je dan aan de game? Want ik neem aan dat ik hem niet gewoon bij mijn Bart Smit of FRS kan inleveren? (8>
uit ad:
By mail or download

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:05
[edit]
laat maar

[ Voor 159% gewijzigd door Sjah op 13-12-2003 15:53 ]

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb mijn kaart gekocht op de HCC dagen bij Mycom. De verkoper heeft eerst 3 dozen in zijn handen gehad met een Sapphire 9600XT zonder de coupon voor HL2. Uiteindelijk toch een gevonden met wel een HL 2 coupon erbij :Y) .

Dus ik raad iedereen aan naar deze coupon te vragen wanneer je er zeker van bent dat je een coupon van HL2 bij deze kaart krijgt. O-)

• duhtje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-04 10:49

duhtje

blabla

Kickasz schreef op 13 december 2003 @ 18:24:
Ik heb mijn kaart gekocht op de HCC dagen bij Mycom. De verkoper heeft eerst 3 dozen in zijn handen gehad met een Sapphire 9600XT zonder de coupon voor HL2. Uiteindelijk toch een gevonden met wel een HL 2 coupon erbij :Y) .

Dus ik raad iedereen aan naar deze coupon te vragen wanneer je er zeker van bent dat je een coupon van HL2 bij deze kaart krijgt. O-)
Ik heb daar toen ook een 9600XT gekocht en daar zat ie gewoon bij, je moet alleen het een en ander invullen oid en ik ben nogal lui laatste tijd, dus maar eens kijken of ik er wel gebruik van ga maken (als het echt online kan doe ik mee, maar las daar iets van dat je dingen zou moeten kopieren en opsturen oid en ik ben nu eenmaal lui ;) )

• NightCruiser
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ik heb ook zon hl2 bonnetje gekregen, maar weet iemand hoe dat gaat werken? kan je gewoon naar de winkel ofzo en daar het bonnetje ruilen tegen HL2?

Verwijderd

Volgens mij is lezen niet jouw sterkste kant...
Zoals hierboven en op je briefje staat aangegeven.
By mail or download
Het lijkt met niet dat Valve met elke winkel ter wereld die HL2 verkocht een deal heeft gemaakt dat je bij een winkel HL2 kan halen. Waarschijnlijk krijg je een activatie of kan je het spel downloaden via Steam

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 02:39 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-08 18:49
ik zou mail doen
als je download doet gaat het zker met zon fantastisch programma als Steam >:)

en er staat: een eenmalige cd key waarmee je kunt downloaden dus ik zou zekerweten mail kiezen want als je steam of zon vaag ander programma moet gebruiken en het gaat mis (crash, connectie verbroken, zusje trekt internet eruit of wat ook).
dan is je eenmalige kans weg en dan dus geen HF2.

maar bij mail zullen wel extra kosten komen kijken.

maar vraag me nu echt af dat als HF2 na 24-01 uit komt of die bon dan echt niet meer geldig is want dan is het wel effe shit actie)

ps holliday kan ook kerst zijn maar dat lijkt me echt onwaarschijnlijk.

ps. vriend van me heeft 9600XT en vind HF niet leuk dus ik heb zijn bon.

Verwijderd

Bigbot schreef op 14 december 2003 @ 02:53:
ik zou mail doen
als je download doet gaat het zker met zon fantastisch programma als Steam >:)

en er staat: een eenmalige cd key waarmee je kunt downloaden dus ik zou zekerweten mail kiezen want als je steam of zon vaag ander programma moet gebruiken en het gaat mis (crash, connectie verbroken, zusje trekt internet eruit of wat ook).
dan is je eenmalige kans weg en dan dus geen HF2.
een eenmalige cdkey jah en daarmee zou je op elk moment het moeten kunne downloaden net zoals je nu hl nu met een cdkey kan downen van steam >:)

ps tis HL niet HF lol

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-08 18:49
ik maak om de een of andere reden altijd die fout met HL en HF
zat ooit eens in een donker verleden in CS clan met de tag HF.

ik hoop maar dat die download key meerdere keren gebruikt kan worden want als hij eenmalig te gebruiken si en tijdens de download gebeurt iets is ie weg.

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 22:39

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Tzal wel zo zijn dat je die coupon krijgt tot de 24e...
trouwens op de bon zelf staat dat hij expected is this hollyday season.
Dat is dus pas van de zomer?
Nee, die tekst betekent echt dat de actie geldig is tot de 24ste. En in de VS en GB wordt met holiday season de Kerstdagen bedoeld.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 18:46:
[...]

ik heb de bon alsnog gekregen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 20:09
Voor de geintreseerde bij de mij aangeschafte asus 9600xt bij Mycom zit inderdaad een coupon. Zit ook een grote sticker op de doos met afbeelding van half-life 2 free game.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Verwijderd

Zit er bij de coupon voor HL 2 ook een vraag om je artikel nummer in te vullen?

Dr. Strangelove en ik (en anderen) krijgen deze coupon namelijk bij aanschaf van een Radeon 9800 Pro.
Wij krijgen hem als alternatief van de betreffende winkel omdat er bij onze Radeon's Retail helemaal geen games zaten.
Maar onze Radeon's hebben natuurlijk geen XT type nummer, dus dat zou voor ons wel eens problemen kunnen opleveren, vandaar deze vraag.

Verwijderd

voor degeene die een kaart bij mycom hebben gekocht waar die kaart wel bij zou moeten zitten maar er niet bij zit, als je ze ff mailt dan sturen ze er gewoon een op :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 23:30:
Zit er bij de coupon voor HL 2 ook een vraag om je artikel nummer in te vullen?

Dr. Strangelove en ik (en anderen) krijgen deze coupon namelijk bij aanschaf van een Radeon 9800 Pro.

Maar onze Radeon's hebben natuurlijk geen XT type nummer, dus dat zou voor ons wel eens problemen kunnen opleveren, vandaar deze vraag.
kijk eens naar het plaatje op de 1e bladzijde, 4e poster, van shockers, er staat duidelijk 9800 PRO ook!

Afbeeldingslocatie: http://www.hardocp.com/images/news/1067345503WElMz9OYTj_1_1_l.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 10:03 ]

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:48
Ik had ergens gelezen dat in de VS idd alle 9800 en 9600 series kaarten deze coupon kregen en in europa alleen de XT versies

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Jammer had hem ook wel bij mijn Pro willen hebben.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-06 10:42
Ik heb een Hercules Radeon 9800 Pro besteld, als ik het zo lees zou die coupon er dus ook bij mijn kaart bij moeten zitten.

Klopt dit ? en zo ja, hoe kan ik dat dan hard maken naar de leverancier toe ?
(Ik moet de kaart dus nog van het postkantoor halen)

Ik bedoel er gaan nu zoveel geruchten maar waar kunnen we lezen of weten bij welke kaart zo'n coupon nou precies hoort. :?

Specs

• Holgster
Heb uiteindelijk de Sapphire 9600xt bij Empc besteld, bon zat erbij :)
Bij topicstart dacht ik nog dat het een Sapphire aanbieding was, maar bon zit dus bij alle nieuwe radeon kaarten (als het goed is?)

Br(36) Ba(56)

Pagina: 1