[9800AIW]Heel lichte checkers

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:00
Ik heb deze kaart door middel van de softmod keurig dus op 9800Pro instellingen gekregen, in de games zelf zijn geen checkers of artifacts te zien en ik heb 58213d Marks 2003, heel prima dacht ik zo >:)
Nu wou ik alleen een filmpie gaan kijken, en tot mijn verbazing zijn er enorm lichte checkers in beeld, maar met spellen en alles is het dus helemaal goed?
Hierarchizal-Z (oid) heb ik al op Disabled gezet en dat maakte nix uit, iemand hier misschien een oplossing voor of kan mij vertellen waarom het met films kijken wel is?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Omdat de kaart simpelweg niet 100% goed te modden is blijkbaar. En jammer genoeg voor jou is daar niets aan te verhelpen.

• GeeMoney
Pollewob schreef op 11 december 2003 @ 23:51:
Omdat de kaart simpelweg niet 100% goed te modden is blijkbaar. En jammer genoeg voor jou is daar niets aan te verhelpen.
Maar als het alleen is bij films kijken (en dat is zo) dan moet ie toch juist daarbij Iets gebruiken, wat ie normaal in games dan niet gebruikt? Als we dat weten, kunnen we uitzoeke hoe we dit gaan uitschakelen :)
Wat misschien voor andere dan ook gunstig kan zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door GeeMoney op 11-12-2003 23:58 ]

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Vindt dat Dart een punt heeft. Meteen opgeven is wel heel erg makkelijk.

Als het in spellen niet gebeurt lijkt het me wel te omzeilen! Maar je weet het natuurlijk nooit!

• GeeMoney
acidfever schreef op 12 december 2003 @ 09:08:
Vindt dat Dart een punt heeft. Meteen opgeven is wel heel erg makkelijk.

Als het in spellen niet gebeurt lijkt het me wel te omzeilen! Maar je weet het natuurlijk nooit!
Ik denk dat het te maken heeft met Hardwarematige versnelling oid, alleen ik weet niet of Windows MEdiaplayer dit dus standaard aan heeft?
En van BSplayer weet ik het ook niet, ik ga nu met PowerDVD en dergelijke testen, in games is de kaart gewoon perfect.

[url="http://......./Overig/checkers.jpg"]
(wat is ook al weer de correcte code om plaatje te laten zien :? )

[ Voor 22% gewijzigd door GeeMoney op 12-12-2003 14:39 ]

• GeeMoney
Mij valt weer op, ik ben nu met virtualdub en met TMPGEnc bezig een divx te encoderen, op zich niet zo bijzonder maar het vreemde is, bij dit proces heb ik dus GEEN last van checkers???
Het word nu toch wel interesant mensen, is er nou niemand die mij hierbij wilt helpen?

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
The_Dart schreef op 12 december 2003 @ 16:25:
Mij valt weer op, ik ben nu met virtualdub en met TMPGEnc bezig een divx te encoderen, op zich niet zo bijzonder maar het vreemde is, bij dit proces heb ik dus GEEN last van checkers???
Het word nu toch wel interesant mensen, is er nou niemand die mij hierbij wilt helpen?
Divx heeft niets met je videokaart te maken :) (Wordt volledig door je processor of eventuele hollywood kaart gedaan)

Het is iig bekend dat een AIW minder goed te tunen is, mede door de aanwezigheid van de tuner op de kaart...

[ Voor 11% gewijzigd door pagani op 12-12-2003 17:01 ]

• GeeMoney
johnnyv.nl schreef op 12 december 2003 @ 17:00:
[...]

Divx heeft niets met je videokaart te maken :) (Wordt volledig door je processor of eventuele hollywood kaart gedaan)
Als ik dit dus ook kan laten doen als ik een gewone film wil kijken (met subs) dus bijvoorbeeld met BSPlayer kan inschakelen dat het door mijn processor word gedaan, heb ik geen last van checkers meer en kan ik gewoon gamen :)
Ik zie trouwens wel tijdens het encoden gewoon de film(per zoveel frames natuurlijk maar wel screens de hele tijd)

• pagani
  • Niet online
The_Dart schreef op 12 december 2003 @ 17:01:
[...]

Als ik dit dus ook kan laten doen als ik een gewone film wil kijken (met subs) dus bijvoorbeeld met BSPlayer kan inschakelen dat het door mijn processor word gedaan, heb ik geen last van checkers meer en kan ik gewoon gamen :)
Ik zie trouwens wel tijdens het encoden gewoon de film(per zoveel frames natuurlijk maar wel screens de hele tijd)
Je snapte even m'n verhaal niet :)

De frames die je ziet bij het encoden zijn gewoon de losse frames die op de dvd staan. Je processor gaat vrolijk rekenen en zet het geheel om naar divx.

Als je de frames gewoon goed ziet zou je in principe bij het kijken van een dvd géén checkers moeten hebben.

• GeeMoney
johnnyv.nl schreef op 12 december 2003 @ 17:03:
[...]

Je snapte even m'n verhaal niet :)

De frames die je ziet bij het encoden zijn gewoon de losse frames die op de dvd staan. Je processor gaat vrolijk rekenen en zet het geheel om naar divx.

Als je de frames gewoon goed ziet zou je in principe bij het kijken van een dvd géén checkers moeten hebben.
Dat is dus het vreemde, dan heb ik ze wel, ik heb geprobeerd hier een screenie te posten maar ben de code hiervoor kwijt?
Op het plaatje zijn dus geen checkers te zien, zo klein is het(kleine zwarte puntjes) dus posten heeft geen zin sorry.

[ Voor 22% gewijzigd door GeeMoney op 12-12-2003 17:11 ]

• MewBie
  • Laatst online: 15-08 14:50
code:
1
[img]url van het plaatje[/img]

:)

edit: d0h! je hebt helemaal gelijk johnnyv.nl :P, ik heb al de hele dag last van dit soort dingen, echt mega irri

[ Voor 61% gewijzigd door MewBie op 12-12-2003 17:28 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• pagani
  • Niet online
MewBie schreef op 12 december 2003 @ 17:08:
code:
1
[url]url van het plaatje[/url]

:)
code:
1
[img]plaatjeurl[/img]
Bedoel je :)

@TS, je plaatje is zwart :) Je kunt beter een screenshotje maken met fraps ofzo...
edit:
Niet stiekem snel de link weghalen ;)

Checkers is geen kleine zwarte puntjes by the way, dat is meer ruis :) Probeer eens een stukje te cappen met fraps, kunnen we het zien...

[ Voor 45% gewijzigd door pagani op 12-12-2003 17:12 ]

Pagina: 1