Toon posts:

ordening favorieten in I.E. 6.0.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
WIN Xp pro NL/ IE 6.0

Ik vraag me af waarom de posities van mijn favorieten in de mappen soms zo ineens veranderd, meestal geordend op naam worden, terwijl ik ze zelf naar een bepaalde positie in de map gesleept heb.
Is dit te vergrendelen, of is er een patch o.i.d ?

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-09 04:31
Je kunt toch gewoon 'sorteren' , je hoeft geen enkele favoriet te slepen.
Ik heb er in elk geval geen last van, mijn favorieten blijven staan waar ze staan. :)

Mijn YouTube Channel

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:33

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik geloof niet dat daar een echte oplossing voor is. Ik heb het ook met het startmenu af en toe, als er een nieuw item tussenstaat. Dan is ineens het rest van het menu ook in de war. Maar dat heb ik sinds windows 98 op alle versies zien gebeuren; feit dat het er nog steeds inzit zal wel aangeven dat het niet te verhelpen is. :/

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Misschien dat iemand een tool kent maar ik niet, gebruik al tijden geen IE meer; veel te eng :P
De volgorde staat (voor zover ik me kan herinneren) in HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MenuOrder\Favorites
Je zou die kunnen backuppen & weer terug zetten, of readonly maken. Maar dat werkt dus alleen als er niets in veranderd; niet echt een oplossing dus :+

Alternatief is slim gebruik van mappen of er letters voor zetten zodat het automatisch goed wordt gezet; maar ook dat is niet alles.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
helaas klopt deze ri\oute niet
Hij struikelt hier al: HKCU\Software\Microsoft\Windows

• breinonline
  • Laatst online: 21:33

breinonline

Are you afraid to be known?

Bij mij staat hij wel in het register in de door F_J_K aangegeven key. Zoek nog maar een keer, deze moet aanwezig zijn (in iedergeval een stukje verder dan waar jij problemen krijgt, anders heb je serieuze registerproblemen :P)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Pagina: 1