Nog geen kabel !

Pagina: 1
Acties:

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
snik..

ben verdrietig..heb nog steeds geen kabel..en het duurt nog wel een paar maanden eer her zover is..dus dat wird nog een paar maanden dat gezeur aanhoren van mammie die vind dat de tel rekening TE HOOG is..

Maar goed, ik heb besloten om bij mijn nieuwe bak, ook een nieuw modem te kopen, namelijk een creative balster! Maar dat ding is zo langzaam als de pest!!

Dus weet er hier iemand een beter extern modem!

Ohh ja..ik werk onder win2k? misschien dat het daar iets mee te maken heef?

THNX

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 02:10

Platel

Trogdor the Burninator!

Ik heb zelf een E-Tech bullet 56k modem (extern), ooit als beste getest, werkt uitstekend.

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Verwijderd

Lullig voor je, maar volgende keer je titel niet in hoofdletters schrijven. Het is nu aangepast.

Verwijderd

Ik leef helemaal met je mee. Hier is ook nog steeds geen kabel ;(
Zouden het al een maand geleden moeten hebben je maar volgens mij duurt het nu nog wel een maand of twee. En dat is helemaal niet grappig!

succes

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
Ik heb ook nog steeds geen kabel (en ook een E-Tech 56k6 extern) en dat is inderdaad NIET leuk... Staks hebben we hier nog eerder ASDL dan kabelinternet :'(

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 17:08
Op zaterdag 09 december 2000 14:15 schreef The_Ult het volgende:
Ik leef helemaal met je mee. Hier is ook nog steeds geen kabel ;(
Zouden het al een maand geleden moeten hebben je maar volgens mij duurt het nu nog wel een maand of twee. En dat is helemaal niet grappig!

succes
ik woonde in oosterbeek, een plaats tegen arnhem aan. daar zouden ze kabel krijgen in het 3e kwartaal van 1999...
nog steeds niks dus.

gelukkig heb ik nou in enschede wel kabel..

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:02
Heb ook nog steeds geen kabel.
Oktober was gepland, maar nee, had ff gemaild en ja hoor, in April pas op zijn vroegst! Er is een gigantische vraag naar internet via de kabel en men kan de glasvezel niet meer aanslepen.
Maar gelukkig heb ik me ingeschreven als betatester en dat wordt ik denk ik wel (er zijn hier nl. maar 7300 inw. en de gemiddelde leeftijd is zo rond de 50). Betatesters krijgen het 5 weken eerder dan de consument en hoeven geen installatie kosten van 300,- te dokken.. :).

Dus ik leef met je mee, en je bent dus zeker niet de enigste zonder kabel. Ik zit trouwens op ISDN wat nog best te doen is maar als ik vrienden om me heen hoor met 400 kb/s begin ik toch ook wel een beetje te snikken dak het nog niet heb... ;(.

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:20
Ik leef ook met je mee, ik heb af en toe kabel en meestal niet (UPC :'(. Sinds ze bij ons zijn overgenomen door UPC is de kabel net zo snel als ISDN en is die 80 piek per maand bijna niet meer waard. Ik wacht dus op ADSL en dan ik direct weg!!!

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik heb me 5 dec. opgegeven bij Essent, speciale aanbieding voor de mnd dec. fl 99,00 aansl.kosten ipv fl 299,00 en een draadloze muis cadeau. deze aanbieding is alleen geldig voor de mensen die in december opgeven en aangesloten worden.
Ik zou uiterlijk 22 dec aangesloten worden.
Kijk ik gister (8 dec) hoever ze zijn, is de aansluitdatum opgeschoven naar de laatste week in febr.2001 !!!! In tijd van 3 dagen 10 weken uitlopen !!! Aanbieding dus ook weg ?
Lijkt meer op oplichterij. Als dit nu al op deze manier gaat hoe zit dat dan als je wel een aansluiting hebt voor een jaar en je abbo en aansluitkosten betaald hebt ?
Heb nu nog ISDN en er zijn nog geen alternatieven hier in Kampen

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Verwijderd

Zelfs bij UPC :'( is het zo dat de aanbieding die geldde toen je je opgaf dan gewoon nog geldt

Verwijderd

Hier krijgen we op zijn vroegst in 2006 kabelinternet! Dus jullie moeten niet zeuren :(

Verwijderd

Maybe voor al jullie kabel-lurkers een gedacht om ADSL te nemen . ADSL kan alleen maar verbeteren (tot 8 Mbit privé per user ) en kabel alleen maar veslechteren (hoe meer volk , hoe trager !)

• aatos
  • Laatst online: 22-08 17:08
Op zaterdag 09 december 2000 15:41 schreef real_raichu70 het volgende:
Maybe voor al jullie kabel-lurkers een gedacht om ADSL te nemen . ADSL kan alleen maar verbeteren (tot 8 Mbit privé per user ) en kabel alleen maar veslechteren (hoe meer volk , hoe trager !)
bull.

aanbieders van adsl kunnen dat ook knijpen.. dataverkeer kost voor hun ook geld.

de kabelboeren kunnen ook beter worden, als ze meer dataverkeer inkopen of betere infrastructuur aanleggen

Verwijderd

Kabel is ook niet alles, heb je het, ben je blij, gaan ze limieten instellen..

Verwijderd

Je moet gewoon naar Zeeland komen.
Hebben hier in januari(2000) kabel aangevraagd en kregen het binnen 1,5 maanden
(ik woon op Noord-Beveland(errug gehucht))
Dus best raar dat het overal niet zo snel gaat.(aan de andere kant ook weer niet) maar ja. maar ja ik download hier met 400 kb/s en betaal 300 piek abo in het jaar. haha
*D

• stealth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:02
Ik ken mensen zonder kabel-TV (tv ja), das pas balen :)

Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V

Verwijderd

ik heb lekker kabel!!!!!! >:)
beetje domme opmerking :+:+:+:+:+:+:+

• metoo
ADSL wordt hier ook steeds weer uitgesteld

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 14:08

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

koop geen asuscom produckten want die krijg je nooit goed geinstalleert !!!

ik w88 op kabel en wat komt er ADSL !!!
toen was ik VEEL blijer

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zaterdag 09 december 2000 14:07 schreef Platel het volgende:
Ik heb zelf een E-Tech bullet 56k modem (extern), ooit als beste getest, werkt uitstekend.
die gebruik ik ook nogsteeds hiero. ik w8 al 8 weken op kabel.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Ik hep (tot een week geleden) een diamond modem gebruikt... werkte perfect... en ik hat altijd een van de beste modem-ping van iedereen :) (externe hardware modem)

• AInside
  • Niet online

AInside

Animal Inside

Ik heb lekker al een jaar kabel, het heeft alleen wel 3 weken geduurd voor dat het werkte, en heb downstream 512 kbps en upstream 64 kbps ;(

Verder, nadat het eenmaal werkte, werkt het altijd! :*

• DynaMikeY
  • Laatst online: 21-08 10:06

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Ik heb nu kabel, maar heb EEUWEN (zo lijkt het althans) een E-Tech Bullet 56K gebruikt (extern uiteraard). Niet duur, goede performance, en makkelijk te installen.

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• RvV
  • Laatst online: 23:39

RvV

Een paar maanden geleden waren hiero chello gasten kables aan het leggen. Dus ik vraag wanneer er nou internet zou zijn via de kabel, zegt die gast 2-3 jaar!!
Nu een maand of 2 later zijn er nergens meer montuers te bekennen, en de 5 kabels steken de grond uit langs de weg.

Y'24

Verwijderd

Op zaterdag 09 december 2000 14:56 schreef gdew het volgende:
Ik heb me 5 dec. opgegeven bij Essent, speciale aanbieding voor de mnd dec. fl 99,00 aansl.kosten ipv fl 299,00 en een draadloze muis cadeau. deze aanbieding is alleen geldig voor de mensen die in december opgeven en aangesloten worden.
Ik zou uiterlijk 22 dec aangesloten worden.
Kijk ik gister (8 dec) hoever ze zijn, is de aansluitdatum opgeschoven naar de laatste week in febr.2001 !!!! In tijd van 3 dagen 10 weken uitlopen !!! Aanbieding dus ook weg ?
Lijkt meer op oplichterij. Als dit nu al op deze manier gaat hoe zit dat dan als je wel een aansluiting hebt voor een jaar en je abbo en aansluitkosten betaald hebt ?
Heb nu nog ISDN en er zijn nog geen alternatieven hier in Kampen
Dit is niet waar.... als jij voor eind december hebt opgegeven dan heb je nog steeds recht op die aanbieding!!!!!
En essent doet dat ook!!!!
Volgens mij is essent de beste kabelprovider die er is!!!!!!!!!!
ik woon in een plaatsje waar ik alleen op de kast zit!!
Ik download dan ook tegen 20.00 tussen de 400 en de 650kb/sec :)

Verwijderd

Succes met wachten
ik heb inmiddels kabel(al 2 jaar) maar zit nu al uit te kijken naar iets anders. het is gewoon zo ontzettend langzaam!(SLOWNERA)

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:48
Ik heb al 2 jaar en 3 maanden kabel in Eindhoven. Eerst Goldmine, toen Chello...8-)

• Den the Man
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Ik heb 1 jaar casema. jippie :(

Pak je rust!

• metoo
Athlonman

Zal wel zo zijn, maar hoe moet ik dat weten, ik citeer alleen maar uit hun leverings voorwaarden die bij die aanbieding staan.

• DeWaanzin
  • Laatst online: 21-08 12:20

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ik heb op de HCC Mxstream besteld, en krijg het hopelijk voor de kerst. Ik ben nl. met de kerst verplicht vrij (interessant he).

Ik hoop dat ik niet aan alle kanten door de KPN en Planet Internet genaait wordt(financieel), want ik heb nog geen rekening gezien. Afwachten maar.

En wat is dat ,man uit Noordbeveland, downloaden met 400kb/s voor fl 300,-/jr---> niemand die het gelooft.

XBL: theArthurrrr

Pagina: 1