Heb een nieuw E-tech AP gekocht en deze wordt door de AP manager niet gevonden. Het is een nieuw model zwarte behuizing met een antenne. Hij werkt wel kan met mijn PDA internetten maar kan niet in de WEB server komen om de instelling aan te passen en ook de manager vindt het AP niet! Wie weet waar dat in kan zitten???
Verwijderd
de ap kan op een heel ander adres zitten als dat je netwerk draait.
Als jij een dhcp draait op 192.168.2.x krijgt je ap client keurig een ip in deze range
de e-tech zit standaard op 1.1 en wordt dan dus niet gevonden
de ap manger is een kut ding
hij ziet aps als ze er niet zijn en als ze er wel zij ziet hij niks.
Ik heb 6 e-tech aps in een netwerk draaien(straalverbinden(15km)) en ik doe al het beheer op de 192.168.1.x serie terwijl de internet verbindingen op 192.168.10.x draaien
klant kan dus nooit bij de ap
hoop dat je hier wat aan hebt.
andere oplossing : spijkertje 5 sec op de achterkant(gaatje), en opnieuw beginnen , dan staat hij zeker op 192.168.1.1
vergeet je de web en mac filter niet aan te zetten
Als jij een dhcp draait op 192.168.2.x krijgt je ap client keurig een ip in deze range
de e-tech zit standaard op 1.1 en wordt dan dus niet gevonden
de ap manger is een kut ding
hij ziet aps als ze er niet zijn en als ze er wel zij ziet hij niks.
Ik heb 6 e-tech aps in een netwerk draaien(straalverbinden(15km)) en ik doe al het beheer op de 192.168.1.x serie terwijl de internet verbindingen op 192.168.10.x draaien
klant kan dus nooit bij de ap
hoop dat je hier wat aan hebt.
andere oplossing : spijkertje 5 sec op de achterkant(gaatje), en opnieuw beginnen , dan staat hij zeker op 192.168.1.1
vergeet je de web en mac filter niet aan te zetten