Toon posts:

Abbadon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Abbadon, bedankt dat je me wilt helpen, stel ik zeer op prijs.
Ik zal het hele verhaal uitleggen, ik hoop dat je er tijd voor hebt.

Met de laatste Bios zegt ASUS dat je max. een PIII600mhz aankan, dus ik een 550 gekocht en die erin gedaan. Die werkte dus niet en na veel research kwam ik dus achter het hele voltage verhaal. Het is namelijk mogelijk een PIII te draaien bij hetzelfde mobo maar met een nieuw revisie nummer. Vreemd genoeg meld asus dit nergens, dus kon ik er ook nooit achter komen. Ik ben er achter gekomen op de forum van asus waar meerdere gebruikers hetzelfde probleem hadden. Hier kwam ik erachter dat ik 3 problemen had met dit mobo (waaronder het USB probleem), maar nergens wordt vermeld hoe ik dit moet oplossen. In dit forum staan ook berichten dat sommige gasten met hetzelfde mobo als mij twee 800mhz draaien. Sommige hebben de CPU op 1.8v draaien, maar ik weet niet hoe ik dit moet doen. Ik weet alleen dat als ik de CPU erin doe dat mijn mobo niets doet. Anderen hadden het over de powerleap converter en die schijnt te werken.
Dus ik hevig op zoek naar zo'n converter, maar die kon ik nergens vinden totdat ik hier kwam en ik van de msi conv. hoorde. Dus ik dacht dat ik het eindelijk gevonden, hoor ik dus van jouw dat het weer niet kan en nu zit ik dus hier en weet ik absoluut niet meer wat ik moet doen.
Nou zal je zeggen, vraag het aan die gasten in het forum, maar er is niemand en ik heb een week geleden een bericht gepost en niemand reageerd.

Dit is alles wat ik weet.

Thanx.