Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik kon niks vinden wat betrekking had tot mijn probleem
Ik heb vanmiddag maar eens een upgrade pakket [mobo / cpu / geheugen, gehaald aangezien mijn oude pIII zijn beste tijd gehad heeft.
Ik heb de boel inelkaar gezet, aangesloten en wel.
Doet de pc behalve fans van cpu en voeding totaal niks
Geen beeld, geen piepje, geen hd geratel, alleen me cdrom brander lampje bleef continu branden. Rook ik opeens brandlucht
ik snel die pc uit. Na alles gecontroleerd te hebben zag ik niks, ook de cpu was nog in takt. Ik denk zelf aan de voeding of het MB. 250watt voeding deed de pc helemaal nix. 300 watt gaat hij aan maar daar blijft het bij
Het betreft een Asus A7V8X-X met een AMD 2400+ XP en 512DDr Pc2700 ram
Wie o wie kan mij helpen???
Ik heb vanmiddag maar eens een upgrade pakket [mobo / cpu / geheugen, gehaald aangezien mijn oude pIII zijn beste tijd gehad heeft.
Ik heb de boel inelkaar gezet, aangesloten en wel.
Doet de pc behalve fans van cpu en voeding totaal niks
Geen beeld, geen piepje, geen hd geratel, alleen me cdrom brander lampje bleef continu branden. Rook ik opeens brandlucht
ik snel die pc uit. Na alles gecontroleerd te hebben zag ik niks, ook de cpu was nog in takt. Ik denk zelf aan de voeding of het MB. 250watt voeding deed de pc helemaal nix. 300 watt gaat hij aan maar daar blijft het bij
Het betreft een Asus A7V8X-X met een AMD 2400+ XP en 512DDr Pc2700 ram
Wie o wie kan mij helpen???
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think