Ik heb een Athlon 2000+ @ 2100mhz op 2V lopen, met daarop nu een Delta 60HP @ 7V. Probleem bij de Delta is dat hij op 12V echt veel te veel herrie produceert en op 7V lichtelijk resoneert, zodat mijn kast soms lichtelijk rammelt. Hij vind het toerental op 7V niet echt lekker schijnbaar. Zelfs op 7V is hij niet echt stil te noemen...
Vandaar dat ik aan een Papst zit te denken, te weten:
Papst 612NGL
Hij produceert echt amper lawaai maar ik twijfel of hij voldoende gaat koelen. 21CFM is niet veel te noemen nl.
of een
Papst 612NGM
Deze produceert een aanzienlijk grotere airflow, maar hij maakt ook aanzienlijk meer herrie. Of zou dit op 7V goed te doen zijn? (Heb een fanbus)
Mijn voorkeur gaat uit naar de 612NGL vanwege de zeer lage geluidsproductie, maar ik vraag me af of hij genoeg airflow levert om mijn cpu koel te houden. En een miskoop doen heb ik, gezien de prijzen van de Papst-fans geen trek in
Vandaar dat ik aan een Papst zit te denken, te weten:
Papst 612NGL
Hij produceert echt amper lawaai maar ik twijfel of hij voldoende gaat koelen. 21CFM is niet veel te noemen nl.
of een
Papst 612NGM
Deze produceert een aanzienlijk grotere airflow, maar hij maakt ook aanzienlijk meer herrie. Of zou dit op 7V goed te doen zijn? (Heb een fanbus)
Mijn voorkeur gaat uit naar de 612NGL vanwege de zeer lage geluidsproductie, maar ik vraag me af of hij genoeg airflow levert om mijn cpu koel te houden. En een miskoop doen heb ik, gezien de prijzen van de Papst-fans geen trek in
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 19:39 ]