Toon posts:

[NFS Underground] Text niet leesbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan in NFS underground nergens de text lezen, is helemaal wazig zeg maar.

Ik heb een Radeon 9700 pro met Omega 3.8 drivers, PIV 2,8@3, 1gig ram en win XP sp2.

Kan niets vinden op de support site van EA en met wat instellingen tweaken bleef de situatie onveranderd. Ook google maakt me niet veel wijzer buiten dat er meet mensen met radeons diverse problemen hebben (als altijd :P).

Iemand een clue? Alles staat op hoog btw maar op standaard zetten maakte geen verschil.

Woops verkeerde forum, move svp.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 19:31 ]

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:47

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Andere drivers proberen? Ik draai met Cat 3.9 en zonder vage problemen :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:48

Sick Nick

Drop the top!

FSAA enzo nog aan staan? daar schijnt de game niet zo van te houden.

Verwijderd

Heb je al geprobeerd om bij je videokaart setting's je mipmap-detail aantepassen.

Want ik weet op mijn Geforce Ti kaart als ik mipmap-detail op hogesnelheid set dat de tekst in NFSU ook wazig word en zowat onleesbaar.

Verwijderd

met een radeon met je ff je AA en AAF op 2x zetten ipv van hoger en alles op kwaliteit. Heeft bij mij geholpen, deed het eerst ook niet namelijk.

Verwijderd

-> SPV

Er lopen al een aantal topics over een soortgelijk probleem in Spielerij - Problemen & Vragen. Bekijk die eerst eens en vergeet niet eerst de Need for Speed: Underground - Problemen/Oplossingen FAQ door te bladeren.

Mocht daar niets tussen zitten, meld het dan even hier, want dan gooi ik deze dicht.

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 19:30:
Ik kan in NFS underground nergens de text lezen, is helemaal wazig zeg maar.

Ik heb een Radeon 9700 pro met Omega 3.8 drivers, PIV 2,8@3, 1gig ram en win XP sp2.

Kan niets vinden op de support site van EA en met wat instellingen tweaken bleef de situatie onveranderd. Ook google maakt me niet veel wijzer buiten dat er meet mensen met radeons diverse problemen hebben (als altijd :P).

Iemand een clue? Alles staat op hoog btw maar op standaard zetten maakte geen verschil.

Woops verkeerde forum, move svp.
had ik eerst ook aleen dan met gta3, moest ik een of andere fix downloade of windows updaten. En toen werkte het perfect :) Mischien dat het bij nfsu hetzelfde probleem is _/-\o

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
naps schreef op 12 december 2003 @ 19:30:
[...]

had ik eerst ook aleen dan met gta3, moest ik een of andere fix downloade of windows updaten. En toen werkte het perfect :) Mischien dat het bij nfsu hetzelfde probleem is _/-\o
iz ut niet, kijk ff in de faq van nfsu op het got forum. daar staat de oplossing :)
Pagina: 1