Of het past, of het past niet. En past het niet, dan kun je het gaan modden.
http://inf33-www.informat...al/eprmhtml/eprma/781.htmWeet iemand hoe ik dit moet aanpakken?
Ja, eerst de search bekijken:
GoT search: AT ATX kast @ CME/PMG/OH:
-
ATX Kast over... AT erin?
-
AT bordje in ATX kast
-
Kan een AT mb in een ATX kast??
-
AT kast naar ATX kast...
-
AT kast ombouwen naar ATX
-
Kan een AT mb in een ATX kast??
-
[rml][ BC3] AT systeem in ATX kast[/rml]
-
Mijn X-Case? en welk moederbord? (AT > ATX ombouwen)
-
AT mamaplank in ATX kast inbouwen
-
ATX voeding in AT kast?
-
AT naar ATX voeding = probleem?
-
hoe kan ik zien of een kast AT of ATX is?
-
Technische PMG FAQ: Hoe bouw ik een PC?
Daarna de kast en moederbord bekijken en creatief te werk gaan in combinatie met bovenstaande naslag.
en wie heeft eventueel nog een achterplaatje?
Niet nodig, een stukje karton voldoet ook wel. Bovendien, het is alleen ter afwerking, niet een noodzakelijk iets. Daarnaast, het toch maar tijdelijk is kun je jezelf de moeite besparen.
Ik kwam er net achter, is er een grote kans dat dee pci sloten en de isa sloten niet goed voor de gleufjes komen te hangen?
Dat kun je vanaf daar beter zien, als wij vanaf hier.
Het enige échte "probleem" is dat je een ATX voeding niet direkt kan aansluiten op een moederbord met alleen AT aansluitingen. Het is dan ook makkelijker om in de ATX kast een AT voeding te hangen als je die nog hebt. Alternatief kun je gebruik maken van een ATX>AT kabeltje. Let er ook op dat sommige AT moederborden ook een ATX connector hebben, deze kun je direct aansluiten op een ATX voeding.
Zie ook:
GoT-search: ATX AT voeding @ CME/PMG/OHdit ouwe mobo dient er alleen voor om die pc effe te laten draaien
Dan kun je beter bij het grofvuil / oud ijzerboer een gratis AT(X) kastje halen. Alternatief zou je ook je e-mail adres in je profiel kunnen zetten zodat mensen in ieder geval kunnen laten weten dat hun ook nog een kastje voor jou hebben of zou je eens kunnen kijken in
Vraag & Aanbod
Neem
Welkom in Casemodding & Electronica (Policy) eens door voor wat wij in CME verwachten. Vage zoekvragen zonder explicite info/problemen kunnen wij weinig mee, zeker niet als jijzelf de enige bent die de antwoorden hebt.
[
Voor 18% gewijzigd door
Verwijderd op 21-09-2004 03:45
]