Toon posts:

Nokia 3310 loopt vast / schakeld zichzelf uit

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu pakt em beet een maand me nieuwe nokia 3310 (wie niet :) ).

Alleen dat pokke ding loopt regelmatig vast (op de manier dat windows dat ook kan doen). Niets werkt dan meer en ik moet hem uit en weer aan zetten om hem weer te kunnen gebruiken.

Ook zet dat pokke ding zichzelf uit. Wanneer ik hem bijv. weg leg en 20 min daarna weer pak heeftie zichzelf gewoon uitgeschakeld.

Is het bekend dat er fouten in die dingen zitten of heb ik gewoon een maandagochtend telefoon :(

Verwijderd

Nou die van jouw is denk ik een maandagochtend telefoon want over dit probleem heb ik nog niks gehoord. En als het een algemeen probleem zou zijn dan zou je het in dit forum wel vaak horen want volgens mij zijn hier veel 3310 gebruikers

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 19:04
Ben niet bang, als je ff had gezocht zag je ook mijn topic met dezelfe klacht. Er scheinen heel wat foute 3310's te zijn gemaakt, de mijna WAS ook zo. Nokia heeft 'm binnen 3 dagen met nieuwe software geflashed en nu werkt hij perfecto!

Dus gijs, beter opletten he voordat je zoiets zegt ;)

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

Verwijderd

is er een bepaald e serie die zo brak is ? ik heb er (nog) geen last van ..
bepaalde software versies ofzo ?

Verwijderd

mmm misschien gaat die vanzelf aan bij mij..

ik ou toch zweren dat ik 'm gisteren uit heb gezet.. vanmorgen was ie aan .... :?

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 07:15
heeft dit niet met tdie 160 tekens tellende sms'jes te maken die de 3310 gewoon laten "crashen"?

als je een sms'je van precies 160 tekens ofzow naar een 3310 stuurt reset dat ding zich vanzelf...

what is your major malfunction???

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Als je naar een Nokia GSM (weet niet precies welke types) een SMS stuurt loopt hij toch ook vast. Weet iemand hier meer van???

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

dit is bij mij niet het geval .. (denk ik ..)

Verwijderd

M'n Siemens C35i doet preces hetzelfde. Als ik een bericht getyped heb, deze opsla in z'n Outbox en dan op de rode knop druk is 'ie ook weg en moet ik hem weer aanzetten. It sux!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

volgens mij geld dat probleem met die 160 tekens alleen voor de 5110

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Yup, alleen bepaalde versies 5110.

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10-2023
mn vriend heeft precies dezelfde probleem gehad met zo`n 3310. Vastlopen van menu na een tijdje. En zichzelf uischakelen van het toestel na een tijdje ( hoewel de accu helemaal vol is)

Ik zie nu dat er meerdere 3310`s dit hebben.
Dus ik zou maar goed opletten als ik zon ding ga kopen.

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

• lpb
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

lpb

[semi-offtopic]

'kep die vastloperij, etc. ook met m'n 3210 (6.00) zijn er meer mensen die daar last van hebben??
Pagina: 1