Toon posts:

Voodoo2 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de nieuwste 3dFX drivers installeer dan blijft mijn pc telkens, als ik hem opnieuw opstart in windows, hangen direct nadat ik hem heb opgestart. ;(
En als ik in veilige modus in systeem de voodoo2 enz weg haal, dan vind hij meteen alles de volgende keer dat ik hem opstart. En ik kan dus niet andere drivers instaleren.

Hebben jullie suggesties hoe ik mijn voodookaart werkend kan installeren in Win98, ik wil wel graag de nieuwste drivers gebruiken!

Is het een probleem dat ik ook DirectX 8 heb geinstalleerd?

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb voodoo 2 directx 8.0 en win 98 + nieuwste drivers, geen problemen.

They made me do it.

Verwijderd

Probeer met het programma (GLsetup.117) via internet de beste drivers te vinden voor jou kaart.

Verwijderd

Werkt bij mijj ook niet DirectX 8 met voodoo2, krijg steeds foutmelding wanneer ik game wil opstarten met glide ondersteuning.:?

Heb dan maar DirectX 7A terug geïnstaleerd, werkt terug perfect....:)

Verwijderd

Laat me raden een Athlon/Duron systeem, oh dat staat bij je naam zelfs!!

Dit is een overbekend probleem met de laatste 3.02.02 DX7 reference drivers en Athlon/Duron systemen, het ligt raar genoeg aan de het control panel appletje dat gebruikt wordt, alle echt belangrijke onderdelen (DX7 glide en OpenGL drivers) werken perfect met de Athlon.

oplossing: ga naar mijn site; http://tempest.xcl-clan.com en download de Athlon 3.02.02 DX7 drivers. deze werken wel perfect omdat een ietsje oudere control panel wordt gebruikt (dit heeft dus geeen enkele invloed op game compatibility of performance)

TempesT

Verwijderd

Topicstarter
Thanx!

Het moet nu wel werken!!

:)

Hebben jullie die kaart trouwens ook overgeclockt? Toe hoever kwamen jullie?

Cheers...
Pagina: 1