Trust Sound Expert 5.1 + Thrustmaster Formula sprint

Pagina: 1
Acties:

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hallo,
Ik heb dus deze kaart gekocht een tijdje geleden, en heb van een kennis een Thrustmaster Formula sprint gekocht voor 10 Eur,
Nu zit ik met het probleem, dat als ik hem aansluit op de gameport en de PC staat uit, dan start de PC niet op.
Wat ik dan zie is:

-Monitor blijft standby
-HDD Led blijft opgelicht
-CD-ROM led gaat 2x knipperen, alsof mijn PC zichzelf restart.
Verder komt hij niet.
Als ik de stekker van het stuurtje er weer uithaal dan start hij weer op 8)7
En als ik hem in Windows erin stop, dan kan ik lekker spelen met me stuurtje, althans de pedalen werken dan niet goed.
We hebben het stuur bij hem geprobeerd op een ESS geluidskaart en het werkt perfect allemaal, dus het stuur zal wel niet kapot zijn.
Kan het zijn dat mijn geluidskaart kapot is?
Ik heb het ook geprobeerd met mijn SB128 PCI kaartje, en daar start hij wel mee op maar dan zegt hij in windows "Apparaat is niet verbonden"
En dat is op die Trust dus weer niet zo.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik heb geen zin om de hele tijd het stekketje eruit te halen als ik ga rebooten, dat is toch te begrijpen hoop ik? :)

Mijn PC

MSI KT4 Ultra
333 Mhz 512 MB DDR
2000+
60 GB
GF2 MX400
En de rest :P

Alvast bedankt,

• tm474881
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 09:26
Ik heb precies dezelfde probleem met dezelfde kaart en stuurtje, ik zou echt niet weten hoe dat komt......

Maar mijn oplossing: ik sluit mijn stuurtje op m'n onboard gameport aan en zet in windows de gameport van die trust kaart uit.

Maar jij hebt volgens mij geen onboard gameport.

Misschien kan je een ouwe geluidskaart erin proppen voor alleen die gameport....

Maar het zal je echt niet makkelijk lukken om deze combinatie aan het werk te krijgen.