[Meuksubmit] Anoniem insturen hoort niet te kunnen

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:05

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Als ik een meuksubmit plaats krijg ik altijd de melding dat je die niet kan versturen zonder ingelogt te zijn. Ik log netjes aan met mijn gebruikersnaam, typ de submit, en druk op verzenden. Ik krijg nog een net berichtje in de trend van: "Geachte Richard, je meuksubmit is beland in de donkere blah blah blah". Echter komt dit in jullie DSP niet helemaal lekker aan geloof ik. Mijn laatste 5 meuksubmits zijn allemaal anoniem bij jullie aangekomen, en dan krijg ik dus meukjes als dit: meuktracker: WinUAE 0.8.23 (Anoniem persoon dus)

Kan je dit even na laten kijken door Kees ofzo wat er gebeurd?

20*350ZO45°

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat hoeft * Kees niet te doen, omdat die meuk door een collega is ingestuurd en tijd over had om er een verhaal bij neer te dumpen. Wij hanteren de regel dat een crewlid niet vermeld wordt bij een item, omdat het vrij tegenstrijdig is om bovenaan een artikel de naam van een medewerker te zien staan. Het is dan ook voorgekomen dat de persoon die iets instuurde het item ook verwerkte. Dit had dan tot gevolg dat twee keer dezelfde naam bovenaan het artikel staat. Ik heb de anonieme persoon gebruikt om de meukpost een beetje te verfraaien. Ik kon ook de tekst gewoon neerzetten, maar dat vind ik persoonlijk niet correct. Daarom staat deze er ook als quote die ingestuurd is door een persoon.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Robin Vreuls schreef op 11 december 2003 @ 18:18:
Dat hoeft * Kees niet te doen, omdat die meuk door een collega is ingestuurd en tijd over had om er een verhaal bij neer te dumpen. Wij hanteren de regel dat een crewlid niet vermeld wordt bij een item, omdat het vrij tegenstrijdig is om bovenaan een artikel de naam van een medewerker te zien staan. Het is dan ook voorgekomen dat de persoon die iets instuurde het item ook verwerkte. Dit had dan tot gevolg dat twee keer dezelfde naam bovenaan het artikel staat. Ik heb de anonieme persoon gebruikt om de meukpost een beetje te verfraaien. Ik kon ook de tekst gewoon neerzetten, maar dat vind ik persoonlijk niet correct. Daarom staat deze er ook als quote die ingestuurd is door een persoon.
Sorry, maar ik vind het echt gePIEP, ik ben degene geweest die het meukje ingestuurd heb, en ik ben ook diegene geweest die de tijd had genomen om er een lap tekst bij te typen (ik als gebruiker dus). Wat ik wel kan bedenken is dat ik op één of andere wazige manier nog in jullie DSP als crewlid bekend sta.

Toen ik nog meukposter was, kwam het inderdaad voor dat zowel mijn naam als meukposter, als naam als submitter stonden vermeldt.

20*350ZO45°

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dan sta jij inderdaad nog te boek als crewlid in de back-end. Ik was in de veronderstelling dat een crewlid dit ingestuurd had, maar dat is dus niet zo. Ik pas de post aan zodat jij vermeld wordt als submitter. Iemand met de juiste previleges moet dan je naam weghalen zodat voortaan je naam bovenaan het item staat.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Robin Vreuls schreef op 11 december 2003 @ 18:26:
Dan sta jij inderdaad nog te boek als crewlid in de back-end. Ik was in de veronderstelling dat een crewlid dit ingestuurd had, maar dat is dus niet zo. Ik pas de post aan zodat jij vermeld wordt als submitter. Iemand met de juiste previleges moet dan je naam weghalen zodat voortaan je naam bovenaan het item staat.
Laat me maar back-end staan hoor ;) Ik hoop heel graag nog een keer terug te (mogen) komen als crewlid voor de meukjes. Zelf meukjes typen is veel leuker dan de meukjes te submitten.

20*350ZO45°

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Je T.net-userid is nu niet langer aangemerkt als dat van een crewlid, waardoor je naam voortaan bij je submits zou moeten verschijnen :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1