Ik had in mijn msn 6.0 al die irritante tabs weggehaald en zelf mooie tabjes toevegoegd
oa van tweakers.net
maar nu heb ik 6.1 geinstalleerd en werkt mijn ConfigCache.Xml niet meer! deze config word niet meer gebruikt. maar staat bij microsoft opgeslagen ofzo.. maar hoe ken ik nou dan mijn eigen tabs toevoege en die andere verwijderen?
heb al lope zoeken naar een patch, maar kon aleen een patch vinde voor helemaal geen tabs, maar dat wil ik niet
En de search vind btw ook nix
Het Grote MSN Messenger Topic (deel 2)
Probeer het daar eens, waarschijnlijk is het al langsgekomen.
topic is ge
Probeer het daar eens, waarschijnlijk is het al langsgekomen.
topic is ge
[ Voor 31% gewijzigd door thejoker80 op 11-12-2003 17:27 ]
bij elke site die een tab heeft staat gewoon te lezen dat het niet meer werkt met versie 6.1...
(sjo nu heeft het topic ook nog nut voor de search)
Kandie nu dicht
Kandie nu dicht
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Waarom gelijk vragen om een slotje?DeTeraarist schreef op 11 december 2003 @ 17:31:
bij elke site die een tab heeft staat gewoon te lezen dat het niet meer werkt met versie 6.1...
Kandie nu dicht
Misschien is er in de tussentijd al een oplossing, weet jij veel...
En als er een oplossing voor komt, dan zou die eventueel hier gepost kunnen worden
Neemt niet weg, dat zoeken kwaad kan (kan het namelijk niet...)
Maar nu ontopic:
Het is (nog) niet mogelijk... Ben zelf ook al lang opzoek, naar een oplossing, en van alles geprobeerd, maar niets werkt (tot nu toe). Komt namelijk, omdat MSN 6.1 de tabs van een site haalt, weet alleen even niet welke, maar zal wel ergens een reg-key zijn ofzo.
ThePerfectCell schreef op 11 december 2003 @ 17:40:
[...]
Waarom gelijk vragen om een slotje?
Misschien is er in de tussentijd al een oplossing, weet jij veel...
En als er een oplossing voor komt, dan zou die eventueel hier gepost kunnen worden
Neemt niet weg, dat zoeken kwaad kan (kan het namelijk niet...)
Maar nu ontopic:
Het is (nog) niet mogelijk... Ben zelf ook al lang opzoek, naar een oplossing, en van alles geprobeerd, maar niets werkt (tot nu toe). Komt namelijk, omdat MSN 6.1 de tabs van een site haalt, weet alleen even niet welke, maar zal wel ergens een reg-key zijn ofzo.
Mocht het niet in het register staan, dan zit het ingebakken in het programma...
Maar dat zou dan volgens mij niet verklaren, mocht je later terug gaan, naar 6.0 dat je dan je tabs ook niet (meer) kan veranderen...
Maar dat zou dan volgens mij niet verklaren, mocht je later terug gaan, naar 6.0 dat je dan je tabs ook niet (meer) kan veranderen...
Verwijderd
Ik zou ook erg graag van die tabs/reclame balk afwillen .. net als in versie 6.0 maja.. lijkt nog niet echt te kunnen
Tools -> Options -> Privacy -> "This is a shared computer so don't display my tabs"Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 17:52:
Ik zou ook erg graag van die tabs/reclame balk afwillen .. net als in versie 6.0 maja.. lijkt nog niet echt te kunnen
Verwijderd
deze patch van games.mess.be kan je de alternative config url aanpassen naar je eigen server bv.
meer info kon ik niet vinden maar ga er maar is mee spelen
meer info kon ik niet vinden maar ga er maar is mee spelen
Hey naps,
Ik had precies hetzelfde probleem ((MSN) ConfigCache.xml probleem)
Om dit probleem op te lossen, heb ik gewoon 6.1 verwijdert en weer opnieuw 6.0 geinstalleert.
Ik had precies hetzelfde probleem ((MSN) ConfigCache.xml probleem)
Om dit probleem op te lossen, heb ik gewoon 6.1 verwijdert en weer opnieuw 6.0 geinstalleert.
Is er al bij iemand een oplossing bekend voor de tabs in msn6.1?
Waarschuwing voor mensen hierboven en degenen die nog gaan komen, m***.be wordt niet op prijs gesteld hier. Dank u.
Wat is er mis met m***.be?sdomburg schreef op 10 januari 2004 @ 00:50:
Waarschuwing voor mensen hierboven en degenen die nog gaan komen, m***.be wordt niet op prijs gesteld hier. Dank u.
die reclamebalk kan je weghalen door msn plus te installe
, tabs weet ik niet, heb er ook geen last van/gebruik ze nooit 
edit: ok heb oplossing
Reclamebalk: installeer msg plus: http://www.msgplus.net/?view=download
Tabs: (was al genoemd
): vink "dit is een openbare computer, dus geef mijn tabbladen niet weer" en dan opnieuw aanmelden
edit: ok heb oplossing
Reclamebalk: installeer msg plus: http://www.msgplus.net/?view=download
Tabs: (was al genoemd
[ Voor 48% gewijzigd door DutchTSE op 10-01-2004 10:39 ]
Bedoelde juist dat ik ze wel wil zien en kunnen toevoegen/editen 
Maar het lijkt dat dat niet meer kan in 6.1. Dan maar 6.0 ergens vandaan halen......
Maar het lijkt dat dat niet meer kan in 6.1. Dan maar 6.0 ergens vandaan halen......
Joh, rot voor je enzo, maar tegenwoordig mag je http://mess.be gewoon noemen hoorsdomburg schreef op 10 januari 2004 @ 00:50:
En verder is het een totaal offtopic opmerking, en voegt hij helemaal niets aan het topic toe.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
met tabserv kan het 
edit:
zelfs mn e-tracker staat er bij
zelfs mn e-tracker staat er bij
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 20:03 ]
Pagina: 1