Ik heb een SB 128 pci en een Terratec X-fire 1024. Nu wil ik deze allebei in mijn pc maar Windows 98SE krijgt dan kuren. Hij wil niet eens Windows opstarten. Hij zegt dan: Windows heeft een ongeldige bewerking blabla U dient uw Pc opnieuw op te starten. Heeft natuurlijk geen zin want hij geeft gewoon dezelfde foutmelding. Hoe kan ik nu deze 2 geluidskaarten naast elkaar laten draaien? Dus 1 voor opnemen en de andere voor spelen?
Probeer eens een van die kaarten in een ander PCI-slot te steken. ze mogen namelijk absoluut niet van hetzelfde interrupt gebruik maken.
Ik weet niet welk mobo je hebt, maar je hebt de meeste kans als ze in PCI-slot 2 en 3 zitten (natuurlijk is dit wel afhankelijk van het mobo, maar in deze opstelling heb je de meeste kans op een goede werking)
Ik weet niet welk mobo je hebt, maar je hebt de meeste kans als ze in PCI-slot 2 en 3 zitten (natuurlijk is dit wel afhankelijk van het mobo, maar in deze opstelling heb je de meeste kans op een goede werking)
PSN-id: Chrasher
Ik heb de Asus A7V. Stel dat ze nog conflicten hebben ook al stop je ze in andere PCI sloten... hoe kan ik dan de interrupt veranderen?
in de bios "pnp os installed" uitzetten waarna je met 't handje in de bios IRQ's kan reserveren..wel ff puzzelen dan
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
Wat ook wil helpen is om voor bij de PCI128 de Legacy support uit te zetten.
Dit zorgde voor problemen in mijn PC met 2 geluidskaarten.
Dit zorgde voor problemen in mijn PC met 2 geluidskaarten.