[MSN Messenger 6.1] - Aanmelden "loopt vast"*

Pagina: 1
Acties:

• josjos
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 00:48
Volgens mij is dit wel een veelvoorkomt probleem maar kon het antwoord vinden behalve format harddisk..maar het moet toch ook anders kunnen lijkt me:
- start msn
- gebruiksnaam + w8woord invoeren
- aanmelden loopt vast, ik zie mijn "naam" en me contactpersonen allemaal offline
Normaal doet hij meestal heel even en dan laat die zien wie er online zijn alleen bij mij blijft hij hangen...en loopt nu heel msn messenger vast *Reageert niet* Herinstall al gedaan helpt niet
gebruik Windows ME

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dus nu is je vraag? maw: wat je je probleem? Door het lezen van je post wordt het vanzelf wel duidelijk, maar het is toch wel handig als je het even concreet weergeeft.

Dit wat betreft de inhoud van je topic, de topictitel kan ook nog wat verbetering gebruiken. elevator heeft je al eens verteld hoe dat moet:
elevator schreef op 23 november 2003 @ 14:26:
• Kies een topictitel uit dat je probleem duidelijk omschrijft - dit is je visitekaartje naar de mensen die je topic lezen uiteindelijk op af komen.
Ik pas je topictitel deze keer aan, zorg dat je het de volgende keer gewoon zelf goed doet ;)
'MSN Messenger 6.1' -> '[MSN Messenger 6.1] - Aanmelden "loopt vast"'

[ Voor 8% gewijzigd door SH007 op 11-12-2003 17:04 ]

• josjos
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 00:48
excuses.. nog niet zoveel ervaringen met forums O-)

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
xp of 2000 installeren ;)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

bij te weinig harde schijf ruimte wil hij niet aanmelden, weet ik.

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën