Toon posts:

Heroes of might and magic 5 informatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ergens gelezen dat Heroes 5 in januari 2004 uit zou komen. Dus ben ik gaan zoeken naar meer informatie, maar ik kan bijna niks op internet over deze game vinden.. Ik heb al op vele namen gezocht bij Google, maar nergens kom ik op een site uit die een beetje recente informatie biedt.
Weet iemand een site waar ik informatie van deze game kan vinden en/of weet iemand of het waar zou kunnen zijn dat Heroes 5 in januari 2004 uit gaat komen?

Verwijderd

De naam 'Might and Magic' ligt na het faillisement van 3DO in de handen van van Ubisoft. Een eventueel nieuw deel zal gemaakt worden door een andere developer. Het is de vraag of HoMM5 zich straks kan evenaren met de voorgaande delen.

Ik denk alleen niet dat we dat in januari al kunnen testen. Als het echt over een maandje uit zou komen, dan had de PR campagne al op volle toeren moeten draaien.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 17:07 ]

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Hier vind je nieuwe informatie over heroes 5.
http://dynamic3.gamespy.com/~homm/

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-10 14:49
woeii! rlx, heroes 4 vond ik trouwens een beetje tegenvallen, ik denk dat deel 2 nog altijd de beste is.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-11 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

HoMM V gaat echt nog wel een tijd duren als men al ooit besluit om het uit te brengen. Ik meen me te herinneren dat na het faillisement van 3DO er niet zo heel veel behoefte was om in heftig tempo te gaan werken aan HoMM.

Ik hoop wel dat 'men' zich er ooit aan gaat wagen, ik heb veel plezier beleeft aan deel 3 en 4 :).

Verwijderd

ik heb deel 3 en 2 al eens gespeeld, deel 2 ligt zelfs in mijn games collectie, maar is er echt een 4 de deel?? en komt er ook nog eens een 5 de????

Verwijderd

Ja, er is een 4e deel. Het is even wennen, want het is wat aangepast ten opzichte van vorige delen. Maar de core-elementen van het spel zijn nog wel aanwezig, dus genoeg vermaak voor long-time :)

Over de 5e lees je hierboven.
Pagina: 1