[NORTON 2004] Veel geheugen gebruik

Pagina: 1
Acties:

• super_newbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:57
Ik heb sinds een paar dagen Norton internet security 2004. Heb dit geinstalleerd na een verse windows XP installatie. Maar nu viel mij alleen op dat ik veel meer geheugen gebruikte dan voorheen het geval was.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/ccproxy.JPG

CCPROXY behoort dus tot norton 2004.
Mijn vraag is dan ook is dit geheugen gebruik normaal?

P.S.
Wiet niet precies wat het programmatje doet, maar als ik het sluit stopt heel internet ermee :P

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-06 11:23

Alaksandus

Vae puto deus fio

Volgens mij nix verkeerds aan, Norton pakt gewoon veel geheugen.

Als een god in Nijmegen.

Anoniem: 55140

Coronaextra schreef op 11 december 2003 @ 16:29:
Volgens mij nix verkeerds aan, Norton pakt gewoon veel geheugen.
Jij noemt 90 MB normaal? I don't think so.

@ TS, heb je de symantec KB al bekeken?

• super_newbie
Ik heb hiervoor bijna 2 jaar lang de 2002 variant gebruikt, die gebruikte nauwelijks 20 mb. Vind bijna 100 mb toch wel wat veel :|

Zijn er misschien mogelijk heden om het te tweaken naar minder geheugen gebruik?

[edit]

Kan iemand anders die dit programma ook gebruik zijn geheugengebruik door dit programma posten?

[ Voor 21% gewijzigd door super_newbie op 11-12-2003 18:23 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46702

Ik heb eerst zelf versie 2003 gehad met geen enkele problemen. Toen overgestapt naar versie 2004. Werd hier niet vrolijk van en heb bij het opnieuw installeren weer lekker voor 2003 gekozen.

Bekend probleem dat het veel geheugen vreet. Wat ik echter niet snap is het volgende op deze website

Norton Antivirus

Hier word bescherven dat je 32 MB al genoeg aan hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Je kan via msconfig alle Norton apps uitdoen, en alleen CCApp aanlaten. Alles doet het dan nog (in mijn geval tenminste) en Norton (Firewall & Antivirus) verbruikt dan maar 15MB :)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:09

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Anoniem: 46702 schreef op 12 december 2003 @ 01:16:
Ik heb eerst zelf versie 2003 gehad met geen enkele problemen. Toen overgestapt naar versie 2004. Werd hier niet vrolijk van en heb bij het opnieuw installeren weer lekker voor 2003 gekozen.

Bekend probleem dat het veel geheugen vreet. Wat ik echter niet snap is het volgende op deze website

Norton Antivirus

Hier word bescherven dat je 32 MB al genoeg aan hebt...
* We Are Borg agrees with this man. Norton 2004 geeft een hoop problemen en ik ben zelf ook teruggestapt naar 2003 :). Ik vind 93MB geheugen niet normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• super_newbie
Ben blijkbaar niet de enige die niet zo happy is met norton 2004. Maar ik vind de norton anti spam toch wel handig. Toch maar weer terug naar 2002 en spam weer tegen houden met berightregels :|.

Heeft Norton 2003 eigenlijk veel verbetering ten opzichten van de 2002 versie? IK heb zelf een legale versie van 2002, en aangezien ik net een schone installatie heb kan ik die ook nog een jaar gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:24
Dat is een of andere extra functie in norton, om 'foute' websites te blocken. Nu wordt het gehele foute url bestand van het programma in het geheugen geladen. Kan je niks aan doen, of je moet die extra functie uitschakelen.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:11
super_newbie schreef op 11 december 2003 @ 16:35:
Ik heb hiervoor bijna 2 jaar lang de 2002 variant gebruikt, die gebruikte nauwelijks 20 mb. Vind bijna 100 mb toch wel wat veel :|

Zijn er misschien mogelijk heden om het te tweaken naar minder geheugen gebruik?

[edit]

Kan iemand anders die dit programma ook gebruik zijn geheugengebruik door dit programma posten?
http://www.xs4all.nl/~tims/taskmgr.jpg

Ook Norton 2K4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• super_newbie
Bij jou zie ik alleen CCPROXY uberhaubt niet staan. Maar ik heb de schuldige al gevonden. Als ik de optie 'productivity control' uitschakel gaat het van 90 mb naar 5 mb.

Schijnbaar flinke lijst met sites die door die optie geblockt :P
Pagina: 1