[win2k3] php met iis = lag voor game

Pagina: 1
Acties:

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 20:51
een maat van mij heeft een server draaien...

alles werkt goed, maar telkens wanneer ze aan het gamen zijn (cs) en mensen de gehoste website bezoeken treed er lag op doordat php.exe wordt aangeroepen. Deze is al vervangen door een soortgelijke variant maar dat wil weinig tot niet helpen.

Er wordt nagedacht om deze server naar linux bak om te bouwen, maar door gebrek aan kennis weten we niet of dat veel zal uitmaken

de specs van de serverdoos weet ik niet meer, maar zijn redelijk hoog.

is er een snellere php variant?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

WOS --> SA

Het zou toch helpen als je iets zegt over versies, instellingen, etc B)

edit:

Oeh ik las het anders. Je bent dus aan het spelen op je W2k3 server. Hmja, moet je ook niet doen :+

[ Voor 43% gewijzigd door F_J_K op 11-12-2003 15:56 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

ben niet echt bekend met w2k3, maar weet wel dat het Server software is, en dat betekent natuurlijk dat het niet het optimale OS is om op te gamen. desalnietemin heb je hier toch voor gekozen dus moeten we op zoek naar een oplossing :)

in win2k heb je bij systeemeigenschappen -> geavanceerd een optie 'instellingen voor prestaties' een mogelijkheid te kiezen of de prioriteit ligt bij toepassingen of bij achtergrondservices. indien deze functie er bij w2k3 ook zit zou ik eens kijken of het verschil maakt als je deze op toepassingen zet ;)

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 15:28

mutsje

Certified Prutser

Een server is niet bedoeld als desktop. dat is punt 1 punt 2 host hij de server versie van CS of client versie.. ik zelf host Renegade dedicated server en zie helemaal geen performance verlies.

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 20:51
de cs server wordt idd gehost, niet op de bak gespeeld... sorry voor de onduidelijkheid

- edit, ik zal vanavond paar setting posten als ik de owner spreek

[ Voor 29% gewijzigd door Don3k op 11-12-2003 16:18 ]