[WC]Reservoir voor Eheim 1048

Pagina: 1
Acties:

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-02 00:08
Ik ben opzoek naar een goede resevoir voor me Eheim 1048.
Omdat ik een 13mm slang heb ik hier voor nog geen goede oplossing gevonden.

Nu zocht ik iets in de richting van: Innovatek Resevoir.

Alleen heb ik deze nog kunnen vinden met een 8mm aansluiting voor de slang en ik heb een 13mm.

Kan iemand mij helpen aan een goede oplossing en een bak onder me pc is geen oplossing.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Een bak IN je PC dan?
maybe 13mm slangpilaren?
8->13mm converters?
(die kan je er namelijk gewoon in schroeven)

[ Voor 28% gewijzigd door McKaamos op 11-12-2003 15:37 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:18

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
angel eyes bay reservoir misschien? :)

of zo'n speciaal Eheim reservoir wat je direct op je pomp moet pluggen?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Als je een 5.25" bay over hebt kan je kijken naar de Typhoon single quad Bay reservoir

Er zijn er genoeg te vinden...

klik op back 2 product overview en je ziet er nog een paar...

[ Voor 17% gewijzigd door aramdin op 11-12-2003 15:43 ]

Instagram / YouTube

• rhodium
Nouw het zit zo dat de pomp te langzaam het water omhoog spuit als ik een resevoir via een slang naar me pompje doe. Als ik hem in een bak met water heb staan dan spuit die veel hoger en dat effect heb ik juist nodig voor me casemod.

En een 13 > 8 heb ik niet veel aan want er komt dat niet snel genoeg water bij de pomp zodat ik het effect dat ik wil nog steeds niet krijg :(

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

dus? dan ga je aan de gang met plexiglas, maak je en bak voor je pomp, is zo moeilijk nog niet, alleen wel dat plexiglas goed lijmen. Gebruik epoxy of een goedje dat het plexi een beetje oplost.

Verwijderd

Rddr schreef op 11 december 2003 @ 18:41:
Nouw het zit zo dat de pomp te langzaam het water omhoog spuit als ik een resevoir via een slang naar me pompje doe. Als ik hem in een bak met water heb staan dan spuit die veel hoger en dat effect heb ik juist nodig voor me casemod.

En een 13 > 8 heb ik niet veel aan want er komt dat niet snel genoeg water bij de pomp zodat ik het effect dat ik wil nog steeds niet krijg :(
De reservoirs van Innovatek hebben 1/4" draad en je kan daar dus gewoon een 13mm pilaar in draaien...... dus 8mm pilaar er uit...13mm er in en je ben klaar.....

• rhodium
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 18:59:
[...]

De reservoirs van Innovatek hebben 1/4" draad en je kan daar dus gewoon een 13mm pilaar in draaien...... dus 8mm pilaar er uit...13mm er in en je ben klaar.....
ah dat is mooi dan bestel ik er gewoon eentje.

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-12-2025

t!mP

is inflatie gevoelig

FireWurX schreef op 11 december 2003 @ 15:37:
Een bak IN je PC dan?
maybe 13mm slangpilaren?
8->13mm converters?
(die kan je er namelijk gewoon in schroeven)
Zoals hij ook al zegt je kan er gewoon anderen in draaien. Ik heb het ook gedaan in mijn innova res.
Overigens vind ik het een waardeloos res, tenzij je je pomp bovenin de kast zet.
Er blijft altijd luchtonder het dekseltje zitten....Of je moet hem scheef op de kop vullen.
Persoonlijk vind ik zoiets beter.

Deze wordt gewoon geleverd in 13mm.
Pagina: 1