[2k3] Raid Controllers werken wel?

Pagina: 1
Acties:

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-03 09:59
Ik ben een server aant installeren, en daar zitten 2 raid controllers in, een on-board en een in PCI slot. ik heb de goede drivers, bij de hardware lijst zie ik ook geen conflicten etc, maar ik zie de schijven niet in het overzicht, bij management zie ik ze wel

maar dan nog kan ik het niet voor elkaar krijgen ze tevoorschijn te krijgen bij My Computer. aan de on-board raid controller ( Promise MB133 Ultra, Gigabyte GA-8PE667 Ultra ) hangen 2 schijven van 80GB, maar als ik de eigenschappen bekijk in de management zie ik niets, geen info nix. kan zo dus ook de rechten niet goed zetten.. dus daar kan het dan ook weer niet aan liggen

ik heb wel een optie om de schijven dynamic te maken maar dat doe ik toch nog maar even niet voordat het helemaal naar de jantjes gaat...

iemand een id waar dit aan kan liggen ?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Heb je ze wel een letter toegekend onder schijfbeheer?

Alle proemn in n drek

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-03 09:59
Bierkameel schreef op 11 december 2003 @ 16:09:
Heb je ze wel een letter toegekend onder schijfbeheer?
hehe ja sorry, was in de tussentijd al geslaagd en druk aan de gang gegaan :)

maar idd wel btje stom, dat je alles echt zelf moet doen, nu krijg ik alleen nog op elke site wel een foutmelding over Acitve X Control, maar heb alles op enable gezet, en Nog doet ie et niet.... stom weer..

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Internet Explorer Enhanced Security Configuration uitvinken onder Software en dan Windows onderdelen :P

Alle proemn in n drek