PNY quadro 4 200NVS

Pagina: 1
Acties:

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
Ik heb een probleem met deze kaart.
Deze kaart zat standaard in een HP workstation XW4000 hier op het werk
Nu hebben we voor deze een snellere quadro 4 kaart gekocht en deze was dus over.
Nu heb ik deze kart in een andere (oudere) computer gezet waar windows NT 4.0 sp6 op werkt.
De standaard drivers die bij deze kaart zitten zijn alleen voor win 2000 en win xp
dus ik kan ze niet instaleren op een win NT systeem.
Maar omdat alle nvidia backwards comparteble zijn moet ik dus ook de nieuwste driver voor NT kunnen instaleren, de 43.45
deze kan ik wel instaleren, maar zodra windows opstart krij ik een zwart scherm, ik krijg dus wel het opstartscherm te zien en daarna niets meer. ik hoor wel dat windows opstart dus hij loopt niet vast ofzo.

Lijkt dus op een driverfout, net zoals je die krijgt als je bijv. een ati-driver gaat instaleren bij een nvidia kaart.

Ook heb ik de kaart al terug gezet in het systeem waar hij uitkomt en daar drivers geinstaleerd die erbij geleverd zit.
werkt perfect.
MAAR.!!!!
als ik (zelfs op dit systeem) een nieuwere driver download en instaleer krijg ik een zwart scherm bij het opstarten :?
zelfde probleem dus.

Weten jullie wat ik hieraan kan doen zodat ik hem toch kan gebruiken in die andere (oude) computer??

Still King

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Probeer eens een iets oudere driver te installeren. Het is soms wel even zoeken om die in handen te krijgen want nVidia gaat er blijkbaar vanuit dat hun allernieuwste driver altijd perfect is terwijl dat helaas niet altijd zo is.

Senile! Senile Oekaki

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

Imhotep

The Dark Side

Topicstarter
ik heb net een email van HP support terug gekregen met een link voor een door hun aangepaste driver, en deze werkt dus perfect.
Het probleem is dus opgelost :)
Dus dit topic is niet echt meer nodig

Still King