Inlogprobleem bij reacties op nieuws

Pagina: 1
Acties:

• muja
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-11-2025
Zoals julie zien heb ik geen probleem met inloggen in het forum! Password goed typen en onthouden is dus niet het probleem.
Als ik echter een reactie wil typen op de frontpage dan krijg ik iedere keer de melding dat de gebruikersnaam en wachtwoord combinatie onjuist is en dat ik iets beters moet verzinnen :(
Ik heb al geprobeerd mijn cookies weg te gooien, password te veranderen, e-mail adres te veranderen etc. maar het mag allemaal niet baten.
Ik zit hier op mijn werk en helaas gebruiken we NT4 SP6 met IE 5.5 SP1. We zitten hier met z'n allen achter een proxyserver. Toch lijkt het me dat ik daar normaal mee in zou moeten kunnen loggen.
Heb al gezocht op het forum naar een oplossing maar er stond er geen waar ik echt wat mee kon... Of doe ik zelf iets verkeerd?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je wel een account op de Frontpage?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-03 21:17

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik heb even een nieuw wachtwoord gestuurd naar je mail-adres :)

edit: hoi Harm :o

[ Voor 15% gewijzigd door Remy op 11-12-2003 15:02 ]

LinkedIn
Instagram

• muja
Zo het werkt hoor. Wie weet is t wel handig als er bij de login foutmelding op de frontpage komt te staan dat de login en pass voor het forum appart is voor n00bs zoals ik!

[ Voor 81% gewijzigd door muja op 11-12-2003 15:07 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Neuh, dat zetten we er niet meer bij. Binnenkort (hm, dat zeggen we ook al eenhalf jaar ofzo :+) gaan de twee userdatabases samengevoegd worden en dan heb je toch maar één setje logingegevens nodig.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-03 21:17

Remy

I usually get 100% accuracy

Voorlopig zal dat nog zo blijven (user/pass op FP is apart van GoT) maar over een tijdje zal er een merge plaatsvinden. Echter is dat niet zo gek dat FrontPage en forum aparte user-accounts hebben, omdat het twee verschillende soorten 'sites' zijn wat betreft opbouw en database :). Maar mooi dat het werkt iig ;)

LinkedIn
Instagram

• muja
Ok thanx voor de snelle reactie in ieder geval :)
Pagina: 1