Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Zit er geen manual bij?Deathchant schreef op 11 december 2003 @ 14:46:
Beste mensen
ik heb een Xaser III v2000A behuizing waarin een hardcano zit. De fancontroller doet het en krijg alle fans geregeld. Ik heb alleen geen temperaturenik krijg geen beeld op LED en als ik de case open maak staat er: DO NOT NEED BATTERY, USE POWER SUPPLY. Ik heb gekeken, maar weet niet hoe ik het moet aansluiten. Er komt geen voedingconnector uit die LED. Enkel een sensortje voor onder de CPU.
Misschien heeft iemand anders ook problemen hiermee gehad.
Ik koop deze maand ook een V2000A, maar die is wel 2e hands
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Heb je hem 2e hands of nieuw gekocht? want als je hem nieuw gekocht heb zou ik toch even terug wandelen naar de winkel...
edit: ik neem trouwens aan dat je met LED dat LCD bedoelt?
[ Voor 32% gewijzigd door Henk op 11-12-2003 15:23 ]
Verwijderd
Powered by: blond bier
We hebben het hier toch over de hardcano in een xaser III? of word ik nou gek?Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 15:25:
Ik heb hem hier ook, zonder die knoopcel krijg ik geen beeld uit dat ding. Volgens mij zijn die molexen puur en alleen voor de 4 fan controllers. Je krijgt er ook niet voor niks 2 batterijen bij van thermaltake (doe nu al een half jaar met 1 battery, dus das geen probleem!)
bedankt voor de reacties. Ja, het gaat om de hardcano uit de Xaser III V2000A, dat is die met zijruitje.
Ik heb nog eens gekeken en er komen 2 draden uit: een zwarte (temeratuursensor en een rood-zwarte met een voedingskabel, maar die heb ik ingeplugd, maar geen temepraturen te zien........
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
ik heb hem op een "vrije" voedingsconnector gepleurd en doet het wel nu.
Ik had hem eerst naast de 2 fans doorgelust.
Maar het schijnt dus dat je een voedingsconnector over moet hebben die NIET meer in verbinding staat met alles wat met de hardcano te maken heeft.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 09:15 . Reden: modedit: even duidelijker gemaakt dat het al opgelost is ]
Verwijderd
Ik heb een maandje of 3 terug ook een V2000A gekocht en bij mij zit er ook een aparte molex aansluiting op ipv die batterijen. Er zat bij mij een apart papiertje in de doos waar opstond dat je dus geen batterijen nodig hebt, en ik geloof dat er ook een sticker op die hardcano staat.laatmeerin schreef op 11 december 2003 @ 15:28:
de molex voor dat scherm is geloof ik appart, toen ik zat te pielen met de temperatuursensor vond ik ineens een nieuwe molex aansluiting, dus 2 molexen voor de fan en 1 voor het scherm
Dit ding heeft alleen stroom van het batterijtje nodig want het enige wat het ding op de LCD aangeeft is de temperatuur van de sensor die je onder je CPU plakt.
Onder de temperatuur, en daarboven stel je de maximum temperatuur in zodat er een waarschuwingsignaal gaat zodra de onderste temperatuur de maximum temperatuur overschrijdt.
die sensor ga ik nog niet onder der CPU plakken, ik heb namelijk een Zalman CNPS7000A ALCU op mijn 2.6 HT op een P4C800Deluxe moederbord zitten.
Als ik die zalman ook maar ietsjes te strak of te los aandraai, krijg ik van de speechreporter een melding: system failed CPU test.
Ik dacht toch wel dat je die koeler helemaal aan kon draaien.
Als ie het doet, moet ik niet aan de koeler komen, want dan krijg ik alweer system failed CPU test en moet ik hem weer losser of vaster draaien.
Ik word er niet goed van.
je kan hem natuurlijk ook gewoon ergens anders plaatsen (los in de kast of -zoals ik- onder de heatsink van je videokaart)Deathchant schreef op 12 december 2003 @ 20:37:
wel raar dat je een vrije connector nodig hebt........
die sensor ga ik nog niet onder der CPU plakken, ik heb namelijk een Zalman CNPS7000A ALCU op mijn 2.6 HT op een P4C800Deluxe moederbord zitten.
Als ik die zalman ook maar ietsjes te strak of te los aandraai, krijg ik van de speechreporter een melding: system failed CPU test.
Ik dacht toch wel dat je die koeler helemaal aan kon draaien.
Als ie het doet, moet ik niet aan de koeler komen, want dan krijg ik alweer system failed CPU test en moet ik hem weer losser of vaster draaien.
Ik word er niet goed van.
bij mij werkt ie btw ook gewoon met een batterijtje
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Heeft iemand anders trouwens ook problemen met die melding van de speech reporter van dit moederbord icm de zalman koeler?