[Word 2k] Overzicht menubalk

Pagina: 1
Acties:

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-09 09:04
Ik geloof dat het de menubalk heet (de balk met Bestand, Bewerken, Beeld etc.). Ik zou graag een plaatje willen met al deze functies uitgeklapt. Ik geef namelijk les aan een opa van 87 en het leek hem een goed idee om zo een overzicht te hebben met alle functie. Voordat ik een uur kwijt ben het maken ervan, heb ik al gezocht op google. Maar er zijn zoveel documenten/websites met die woorden erin, dat je niets zinnigs krijgt....

Iemand een oplossing?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:33

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik denk niet dat dat er is. Is het overigens niet duidelijker om alle functies die veel gebruikt zijn uitgeklapt weer te geven in een mooi plaatje? Lijkt mij duidelijker dan de overweldigende hoeveelheid opties die in de Word-menu's staan en die je bijna nooit gebruikt allemaal weergeven. Dat kost je wel nog meer werk dus... })

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Is het niet mogelijk om gewoon een screenprint te maken van elk onderdeel? Dan is het juist iets overzichtelijker.

Een makkelijk programma wat ik daarvoor gebruik is screenprint die je d.m.v. google wel kan downloaden.

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-09 09:04
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 14:34:
Is het niet mogelijk om gewoon een screenprint te maken van elk onderdeel? Dan is het juist iets overzichtelijker.

Een makkelijk programma wat ik daarvoor gebruik is screenprint die je d.m.v. google wel kan downloaden.
Precies, maar ik ben toch niet de eerste in de wereld die dat wilt doen? Kortom waar o waar staat er eentje op een computer of internet? Internet heb ik al gezocht, maar erg moeilijk door de zoektermen

Verwijderd

De printscreens ga ik niet voor je zoeken :P maar waar je wellicht wel wat aan hebt is dezel site :*)

Computertips Microsoft Word 2000 ;)

en

Microsoft Word voor beginners :)

En met beetje googlen vond ik ook nog wat andere site met handleidingen zoals:
PDF bestand Word 2000 handleiding

Suc6 er mee :7

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 16:52 ]