Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Verwijderd
of deze Asus A7N8X overclock resultaten
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 14:01 ]
hij zet zelf dan weer de FSB naar 100mhz
Ticking away, the moments that make up a dull day
Verwijderd
Verder zit er nog een jumper naast de Northbridge die je op 200fsb moet zetten (zie handleiding). dat wil ook nog wel eens helpen.
Koekie?
Op welke instelling probeer je hem dan te zetten?langezwieper schreef op 11 december 2003 @ 16:05:
hahaha neeje mar iedere keer zet hij em ook van een 2075mhz trug naar een 1053 ofzow
hij zet zelf dan weer de FSB naar 100mhz
Core2D E6600 :: Scythe Ninja 1000+ :: G-Skill DDR2 PC6400 4-4-4-12 HZ 2048Mb :: Asus P5W DH :: 2* Barracuda 7200.10 320Gb S2
en start opnieuw op maar dan zet hij het weer autom trug naar 100
maakt ni uit wat ik verander als het iets te maken heeft met prestaties
bv ook op agressive zette springt hij trug...
Dinge zoals soundonboard enabled or disabled onthoud ie wel
maar voor de rest als ik wil overclocken... niks
Verwijderd
ik hen 2*256mbddr400 Dane-Elec
Verwijderd
Heb ongeveer dezelfde situatie met een AMD 3000+ (FSB 333) en 2*512 MB DDR 400 van Dane elec. Ik probeerde dus ook de FSB omhoog te gooien naar 200 (volgens AMD site moet de 3000+ dit makkelijk halen) maar dan veranderen de memory timings zodanig dat ik ook niet meer kan booten. Heb overigens de memory wel in dual channel staan. Las ergens dat bij overclocken in dual channel erg gevoelig bleek voor de memory timings. Heb alleen geen idee wat de timings moeten zijn bij een FSB van 400.
Verwijderd
Probeer de setting "System Performance" (std: optimal) eens op user defined te zetten (CPU interface en memory timing trouwens ook).
nu werkt de rest ook bedankt vor alles
Ticking away, the moments that make up a dull day
wat zoude dan mooie instellingen zijn
want bv SDRAM nog wa kzou ni wete wat is
en in handleiding staat verhoogt of verlaagt SDRAM
dus weet iemand mooie instelling toevallig
De A7N8X is uitgesloten dat is het probleem niet, die haalt de 200 FSB wel, je moet ook niet in 1 keer van 100 naar 200 FSB dat trekt mijn Abit NF7-S ook niet dus waarschijnlijk jou bordje al helemaal niet.
Als die ermee kapt moet je waarschijnlijk je voltages ff opkrikken, maar dit staat allemaal in de DOC faq als je het aan mij vraagt.
Ik heb. Niet hebt
[ Voor 19% gewijzigd door Vincentio op 11-12-2003 22:44 ]
Verder succes met overklokken en alles zelf uitzoeken..
Overklokken moet je uitproberen.. Da's niet iets wat mensen je voor kunnen kouwen... Door de fouten die je maakt leer je en zo kom je steeds verder
[ Voor 76% gewijzigd door Apen-nootjes op 12-12-2003 20:47 ]
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate