Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
ik heb een ipaq h1915, en daarop de volledige versie van tomtom geinstalleerd, waarop ik probleemloos routes kan uitstippelen, en van punt tot punt bekijken. Hij werkt dus probleemloos.

Nu heeft een collega van me een Medion navigatie systeem van de kijkshop, met de bijbehorende medion software en GPS ontvanger. Deze ontvanger past precies in de onderste gleuf van mn ipaq, maar ik zou niet weten welke ik dat in mijn ipaq zou moeten instellen, omdat ik bij het kopje 'gps' gewoonweg veel te veel keuzes heb qua ontvangers.

Als iemand deze opstelling al eens geprobeert heeft, en het werkt, zou diegene mij dat dan kunnen vertellen?

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik zou ten eerste even zoeken op het pocketpc-club.nl forum. Ten tweede snap ik het probleem niet helemaal? Jullie hebben alle 2 een werkende configuratie maar je wilt toch zijn gps proberen?

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:49
Op de 1915 past normaal gesproken geen GPS ontvanger (schijnt in elk geval niet standaard te kunnen). Is ook wel een topic hierover geweest.
@fetcher: volgens mij haal je 2 dingen door elkaar. Tom tom heeft een hardware en een software gedeelte. Software gedeelte kun je ook als routeplanner gebruiken, maar wil je het gebruiken als navigatiemiddel dan heb je ook het hardware gedeelte nodig, en dat kun je niet standaard op de 1915 installeren.

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
xzoticate schreef op 11 december 2003 @ 15:22:
Op de 1915 past normaal gesproken geen GPS ontvanger (schijnt in elk geval niet standaard te kunnen). Is ook wel een topic hierover geweest.
@fetcher: volgens mij haal je 2 dingen door elkaar. Tom tom heeft een hardware en een software gedeelte. Software gedeelte kun je ook als routeplanner gebruiken, maar wil je het gebruiken als navigatiemiddel dan heb je ook het hardware gedeelte nodig, en dat kun je niet standaard op de 1915 installeren.
hij installeert 100%, zijn ontvanger past in de mijne, alleen ken ik de instellingen niet, zoals, welke gps ontvanger is het, wat is de naam ervan?

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:49
Is die PDA hetzelfde als die van de Aldi? http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_50/OFF02.HTM en check de laatste bladzijde van dit topic [rml]Periodieke gadgetaanbiedingen [ Lidl] [ Aldi] [ etc][/rml]? misschien heb je daar wat aan.

Verwijderd

Hartstikke leuk dat het stekkertje past, maar de 1915 heeft geen serieele poort-controller, dus het zal nooit gaan werken. :)

Verwijderd

Nope, koop een IR-> serieel converter en sluit daar de gps op aan, en klaar, dan kun je navigeren, direct onderop aansluiten werkt niet, heb ik ook al geprobeerd, gps ding van de ipaq 2210 paste ook op de ipaq 1915

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 19:04:
Nope, koop een IR-> serieel converter en sluit daar de gps op aan, en klaar, dan kun je navigeren, direct onderop aansluiten werkt niet, heb ik ook al geprobeerd, gps ding van de ipaq 2210 paste ook op de ipaq 1915
Weet jij toevallig waar die dingen kant-en-klaar te koop zijn?

Verwijderd

diverse sites vermeld varieren van knutselaars tot electra winkels als conrad, zie eerdere topics en www.pocketpc-club.nl
Pagina: 1