Titel zegt eigenlijk alles. Sorteren op prijs lukt in andere catagorien wel. Maar niet bij beamers. Is al enkele dagen zo.
Hier werkt het gewoon hoor 
Al eens cache geleegd, CTRL + F5 gedrukt, browser geupdate, of een andere browser uitgeprobeerd?
Al eens cache geleegd, CTRL + F5 gedrukt, browser geupdate, of een andere browser uitgeprobeerd?
The devil is in the details.
Nee, ik heb verder nooit problemen, dus ook niets geprobeerd. Waarom doet zich dit alleen bij [beamers] voor? Overal elders werkt alles perfekt!
[edit] ctr +F5 geprobeerd, alles freeze, alle open explorers sluiten, met [ctr+alt+del] [edit]
[edit] ctr +F5 geprobeerd, alles freeze, alle open explorers sluiten, met [ctr+alt+del] [edit]
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 13:18 ]
Ook hier geen problemen met de sortering. Mijn conclusie is dan ook eigenlijk dat het probleem eerder lokaal is. In dat soort gevallen wil een Ctrl+F5 of de cache legen nog wel eens helpen.Product Prijs Update
1 Infocus LP1000 cable BNC to BNC € 9,- 11-12
1 Infocus Cable wall plate wizard extension 7,6 cm € 9,- 11-12
1 Infocus Extension cable € 11,- 11-12
1 Infocus Audio/video kabel 30" € 11,- 11-12
1 Infocus Vesa Adapter Component € 13,- 09-12
1 Infocus Cable wizard 2 lite cable € 15,- 11-12
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
ctr+F5 helpt niet, cache geleegd, helpt niet.
Eens geprobeerd bij catagorie [netwerkapp] met 1918 items de grootste pot, sorteren werkt feillloos daar.
Blijft staan dat alleen [beamers] bij mij vastloopt, vreemde zaak.
Eens geprobeerd bij catagorie [netwerkapp] met 1918 items de grootste pot, sorteren werkt feillloos daar.
Blijft staan dat alleen [beamers] bij mij vastloopt, vreemde zaak.
Ik heb hier ook nog een keer een harde refresh gedaan, maar het probleem doet zich niet voor. Aangezien het ook bij iemand anders in orde lijkt te zijn verplaats is deze ff richting SA.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Welke browser gebruik je
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Pagina: 1