Ik zoek een Combinatie van een diascanner en een normale scanner. Ik heb er tich opgezocht alleen ehet waren allemaal alleen Dia/negatief scanners. Heeft iemand enig idee? Bij voorbaat dank
Bepaalde HP flatbed scanners hadden een "opzet-stukje" waarmee je ook dia's kan scannen. Alleen het resultaat daarvan is niet echt geweldig. Volgens mij bestaan er weinig tot geen combi scanners die echt aan de kwaliteit van een 'dedicated' film scanner komen.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Heb zelf de HP scanjet 3570, prima ding. Is een combi. Zit een lichtbak in de deksel geïntegreerd.
De Epson Perfection XXXX PHOTO serie is ook een hele goede optie.
De XXXX staat voor het model (en dus ook voor resolutie).
Ik heb hier de 2400 Photo (4800x2400 dpi), maar je hebt ook de 1240/1260/etc.
We have just one world, but we live in different ones...
Mwa, op de standaard resolutie van 300 dpi zie je dat verschil echt niet...tazzman schreef op 11 december 2003 @ 13:04:
Bepaalde HP flatbed scanners hadden een "opzet-stukje" waarmee je ook dia's kan scannen. Alleen het resultaat daarvan is niet echt geweldig. Volgens mij bestaan er weinig tot geen combi scanners die echt aan de kwaliteit van een 'dedicated' film scanner komen.
Ik vraag me af of je dat verschil op 2400 (of hoger) ook ziet.
Het zit hem meer in de kwaliteit lens dan in wat anders.
We have just one world, but we live in different ones...
nulnulnix..van Asterix en obelixNulnulnix schreef op 11 december 2003 @ 13:14:
De Epson Perfection XXXX PHOTO serie is ook een hele goede optie.
Pagina: 1