Toon posts:

Vlek in hoek nieuwe monitor, mag dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe Iiyama A902MT 19" Monitor gekocht. Nu zit er in de linker hoek aan de onderkant een vale zwarte vlek. Nu vraag ik me af of ik dit moet accepteren of dat ik er terug mee moet gaan. Want van een monitor van 1400 piek mag je toch wel een volkomen wit beeld verwachten als het wit hoort te zijn?

Verwijderd

k zou er ff mee terug gaan maar het kan zijn dat het binnen de specs. van Iiyama valt.

gewoon proberen!!!

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 11:54

picobyte

MhIHIHI!

Weet je wel zeker dat het in de monitor zelf zit :?
Dergelijk fenomenen doen zich ook voor als er magneten in de buurd zijn zoals die van je speakers.

Powered bij meergranenbrood.

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:00
Zo'n vlek is meestal het gevolg van een magnetisch veld. Zet je monitor eens op en andere plek (langere tijd, paar uur) en kijk ens of het anders wordt. Het kan ook zijn dat hij tijdens het transport naast een groot magn veld heeft gelegen (autoluidsprekers). Het kan na verloop wegtrekken. Ik zou het inieder geval niet accepteren.

Do as I say, don't do as I do.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 12:17
Nee, niet accepteren.

Houdoe

Verwijderd

Kan je die vlek niet "weg-regelen". Bij mijn A901HT is er een menu "kleurreinheid". Daarmee kan je de kleur bij alle hoeken bijstellen.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:07
Terugbrengen binnen 8 dagen dat ding. Ga je dat ding naar iiyama sturen, dan valt het toch wel binnen de specs.

Verwijderd

Kijk als eerste of er geen magneten b.v. boxen of andere voorwerpen waar magneten in zijn verwerkt in de buurt van je monitor staan/liggen, ook b.v. in een lade van het bureau.

Probeer met de instellingen van de monitor de vlek weg te werken, lukt dit niet neem dan contact op met jouw leverancier maak dan afspraken voor het eventueel omruil van de monitor of spreek een termijn af om te kijken of de vlek weg trekt, maar neem wel zosnel mogelijk contact op met de leverancier als je de vlek niet kunt weg krijgen door de instelling van de monitor te veranderen, dan heb je de meeste kans op een correcte en snelle afhandeling.

Verwijderd

Je hebt 3 jaar onsite gar. dus als ik jou was zou ik ff lekker iiyama bellen.

sucses

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen bedankt voor de reacties!
Ik zal eens kijken of ik wat aan de instellingen kan veranderen. Degauss heb ik ook geprobeerd, dat hielp niet helaas :(
Maar ik moet nu weg, zal het ff proberen.
Pagina: 1