Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[Orange Free] Sim Only

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft Orange zoeiets als sim only van T-Mobile?

Ik zou nl. wel een free €20 abo willen, maar heb net een T610 gekocht, dus een toestel heb ik niet nodig, via GSM.NL kan ik een goedkope simkaart krijgen, maar die vertrouw ik niet helemaal na het imode debacle.

Op de orange website kan ik niets vinden, en ik woon niet zo heel dichtbij een orange shop, heb niet zo veel zin om voor niets langs te gaan :X :D

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
je kunt toch wel een orange 20 abbo nemen met een gratis T310 ofzo?
Heb jij je abbo + een gratis toestel,...

Verwijderd

Topicstarter
Wat moet ik met een T310 als ik al een T610 heb? Ik vind het gewoon zonde, heb die T610 voor veel geld los gekocht, en moet nu dan alsnog de volle mep betalen voor de belminuten, terwijl een andere weet ik wat voor korting op zijn/haar toestel krijgt :|

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 12:25:
Wat moet ik met een T310 als ik al een T610 heb? Ik vind het gewoon zonde, heb die T610 voor veel geld los gekocht, en moet nu dan alsnog de volle mep betalen voor de belminuten, terwijl een andere weet ik wat voor korting op zijn/haar toestel krijgt :|
verkoop je die 310 weer nieuw in doos :)

Verwijderd

Topicstarter
Hè, das een goede deal :) Bedankt voor de link :)

€10 p/m voor Free €30 :D

• Shadowzon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-11 10:07
Kijk eens op http://www.bestelmaar.nl

Daar heb je voor €10,- een Orange Free 40 SIM only abbonement.

Al 4 keer daar wat bestelt :) Erg goede service!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 12:39:
[...]

Hè, das een goede deal :) Bedankt voor de link :)

€10 p/m voor Free €30 :D
Nee dat is een hele slechte deal ;)

Op (o.a.) http://www.2call.nl/ en www.bestelmaar.nl staat ook een Orange aanbieding: €5 p/m voor Free €30. Dat vind ik pas een mooie deal _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
http://www.gsmnederland.nl/Orange%20Simonly/abonnementen.php :o

Deze heeft ook Free 30 voor maar €5 p/m :o Maar dat klopt wel allemaal dus? Ik heb nl. niet zo'n goede ervaring met webshops en spotgoedkope abo's :|

Verwijderd

Ik heb ook bij gsm.nl een free30 abo voor euro 5,00 genomen. Heb er geen problemen mee. Gewoon elke maand 5,00 aan orange betalen en 30,00 beltegoed krijgen, lekker goedkoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dan klopt het dus, gsm.nl heeft mij nl. volgens mij flink lopen naaien met een imode test actie :|, dus vandaar ik wat voorzichtig ben :P

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Ik heb dat € 5 abonnement zelf ook :) Is gewoon een hele goede actie, heb die van mij besteld bij bestelmaar.nl Maar ik vind hun website wel beetje vaag opgezet (vaag qua taalgebruik, levering is verder niks mis mee)...

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Betergezegd, gewoon even op Telecomvergelijker.nl kijken, waar je het goedkoopst je Orange abonnement kan halen. Daar had je ook gelijk kunnen zien dat Orange idd. sinds kort Sim Only heeft.

Even zoeken dus...

[ Voor 9% gewijzigd door flipjevandejam op 11-12-2003 14:31 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Bel in het vervolg gewoon eens naar de betreffende helpdesk, voordat je je vragen op GoT dumpt. En ook de telecomvergelijker-site had je echt wel in de Search kunnen vinden. Zie ook:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

[ Voor 18% gewijzigd door intoxicated op 11-12-2003 14:40 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.