wel verbinding maar geen internet

Pagina: 1
Acties:

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 23:10
Hallo,

ik heb ADSL via planet (mxstream) en ik kan wel verbinding maken met planet maar als ik op het interne gaat krijg ik dat de pagina niet beschikbaar is.
Ik heb de verbinding al een keertje opnieuw aangemaakt, werkt ook niet, ik kan wel pingen naar de router maar niet naar een bepaalde site ofzo. een ip adres intypen in internet explorer werkt ook niet. Ik krijg wel verbinding want dat kan ik zien maar dus niet op het internet en ook geen mail ophalen

Voor de rest zijn de kabels wel goed aangesloten.

Weet iemand wat het probleem is?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:33
Heb je er new.net op de computer gehad en deze eraf gehaald met Ad-aware oid?

of heb je er andere programma's opgehad die iets met je verbinding te maken hebben?

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Verwijderd

kan het zijn dat je bent geblocked bij je provider?

Ik hoorde gisteren toevallig van iemand die nog wel kon IP-browsen nadat zijn verbinding geblocked was.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 12:20 ]

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

IP-browsen, klinkt als een probleem met je DNS server. Stel 62.100.30.228 eens als je primaire DNS in.

Forget your fears...
...and want to know more...

• Ora et Labora
Geblocked zoiezo niet want met een andere computer met win98 doet hij het wel gewoon goed onder zijn naam, maar onder winxp niet, terwijl er gewoon standaard is ingesteld net als mijn collega's en die werkt wel gewoon

Ik heb inderdaad ad-aware geinstalleerd en er verschillende dingen afgehaald, is het schadelijk als ik new.net eraf heb gehaald?

Verwijderd

New.net kan Windows XP behoorlijk in de war schoppen waardoor je zoals je zegt, geen pagina's meer kan openen. New.net werd onder andere meegeleverd met Kazaa. Voor zover ik weet is de enige oplossing voor dat probleem Windows er opnieuw opzetten.

Je zou eens kunnen proberen TCP/IP te resetten:
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=317518

Je zegt dat je een nieuwe verbinding aanmaakte, maar je zit wel achter een router? Dan zou je namelijk geen verbinding op de pc nodig hebben, omdat de router de verbinding dan in stand houdt.
edit: geen inbelverbinding, wel een lanverbinding natuurlijk

Blokkade is t niet, bij Planet komt het modem niet meer online als je geblokkeerd bent. Het kwam voor dat mensen er pas na weken achter kwamen dat ze geblokkeerd waren nadat hun modem es een keer uitviel.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 12:54 ]

• Ora et Labora
Bedoel inderdaad gewoon een mxstream verbinding, kga even proberen om de ip instellingen te resetten

Bedankt voor de racties!

• Ora et Labora
Heb gereset, werkt ook niet

Verwijderd

Hoe maak je een internetverbinding op die andere pc? moet je daarvoor een inbelverbinding aanklikken?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 13:46 ]

• Ora et Labora
Met mxstream verbinding maken, heeft wel verbinding, kan via remote desktop gewoon meekijken (netsupport manager) maar helaas nog steeds niet op het internet, en ook geen e-mail

Als ik probeer te pingen naar bijv www.google.nl staat er pingen naar (driehoekje) en daar zou toch echt www.google.nl moeten staan

Verder als ik het ipadres van google intyp 216.239.59.99 krijg ik wel antwoord maar typ ik dat met of zonder http ervoor in de adresbalk van internet krijg ik de melding, kan de zoekpagina niet openen

Ben benieuwd of er een oplossing voor is ;(

• Kiko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:24

Kiko

MOOH!!

la maar, weer niet goed gelezen |:(

[ Voor 83% gewijzigd door Kiko op 11-12-2003 16:20 ]

Slapende honden bijten niet

Pagina: 1