Toon posts:

[WC] Q-Tec KS70 CPU Watercooler bay S478/462

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ervaring met deze watercooler?

Q-Tec KS70 CPU Watercooler bay S478/462 € 109,-

linkje naar de site:

http://www.qtec.info/products/product.htm?artnr=13793

Of is goedkoop toch duurkoop?

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:03

MF

Take a Seat

Duurkoop, het is gewoon rommel.

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11-2025
MF schreef op 11 december 2003 @ 12:33:
Duurkoop, het is gewoon rommel.
Lees eerst een review voordat je zoiets post. Ik wist niet van het bestaan van dit ding af.

Het doet me verdacht veel denken aan de Aquarius II. (Daar hoor je ook niet zulke uitspraken over in het algemeen!)

@ TS probeer eens wat reviews te Googlen

http://www.specialtech.co..._CPU_Watercooler_Bay.html Zal rond de 150 Euro komen

EDIT

En nog een franse review erbij gegoogled! http://www.informanews.net/scripts/article.php/93.htm

Vergelijk tussen Aquarius en Qtec
Prijs moet rond de 100 zijn volgens hen

[ Voor 22% gewijzigd door Stinger666 op 11-12-2003 12:43 ]

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-01 09:36
ok, ja vorige topic wat over PRECIES hetzelfde ding ging is al dichtgegooid door ReemF. Probeer het dan NIET nog een keer!! 8)7
ow ja, mijn advies, dit is rommel koop een dangerden ofzo dat is kwaliteit. Of bouw er zelf een(just like me :) )

/oftopic mode

mijn 100e post!!!! :P :P :P

/oftopic mode off

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

• pyro83
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-01 15:51
Stinger666 schreef op 11 december 2003 @ 12:39:
[...]

EDIT

En nog een franse review erbij gegoogled! http://www.informanews.net/scripts/article.php/93.htm

Vergelijk tussen Aquarius en Qtec
Prijs moet rond de 100 zijn volgens hen
Hmmm. die Qtec ziet er best cool uit, mede omdat ie zo klein. Lijkt me ideaal geschikt voor kleinere (micro)cases.
Ik heb met mijn drie woorden frans ff de review gelezen. Jammer dat de prestaties tegenvallen, maar dat is ook niet gek voor zo'n klein setje. Dit setje is misschien ook wel handig om apart je videokaart te coolen.

Verwijderd

Topicstarter
Topic was gesloten omdat het niet goed was opgesteld, als ik de resultaten zo zie, houdt mijn zalman mijn Barton nog koeler dan die 2 watercoolers.
iig bedankt voor de review!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:50

Epsilon

Stinger666 schreef op 11 december 2003 @ 12:39:
[...]

Lees eerst een review voordat je zoiets post. Ik wist niet van het bestaan van dit ding af.

Het doet me verdacht veel denken aan de Aquarius II. (Daar hoor je ook niet zulke uitspraken over in het algemeen!)
Mensen die een aquarius 2 kopen zijn net aan het waterkoelen en hebben totaal geen vergelijk met andere spullen. Aquarius is een leuke set voor de beginnende waterkoeler, maar voor de beter prestaties moet je echt iets anders hebben.

Over dat ding van de TS, ik heb er geen ervaring mee. Het zal best kunnen werken, maar met een beetje luchtkoeler ben je goedkoper, koeler en stiller af.

Het is alleen leuk als je perse waterkoeling wil.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Er loopt over dit setje nog een discussie en die is [url=(FSB Hoog = NB heet? Watercooler voor alleen cpu?) ]hier[/url] te vinden.. misschien dat de TS daar ook nog wat info uit kan halen... ;)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 12:58:
Topic was gesloten omdat het niet goed was opgesteld, als ik de resultaten zo zie, houdt mijn zalman mijn Barton nog koeler dan die 2 watercoolers.
iig bedankt voor de review!
Yeah, en deze topicstart is ook beneden de maat :/. Ik had het niet alleen over de topictitel, maar ook de inhoud van je startpost! je krijgt zo'n 4 uur de tijd om van je startpost toch nog wat te maken, anders gaat deze ook gewoon dicht.

Je startpost hoort voor een dergelijk topic onder andere volledige specs, links naar reviews, prijzen, plaatjes, en in principe als het ff kan ook eigen ervaringen met het product te bevatten. Dat zou je genoeg 'handles' moeten geven om toch wat van je topicstart te maken ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1