Ik heb een programma voor op een iPaq ontwikkeld waarmee gegevens in een SQL server CE database worden opgeslagen. Wanneer de iPaq in de houder wordt gezet, zorgt het programma ervoor dat door middel van een merge replicatie (standaard functie in C#) dat de gegevens van de gewone MSSQL server gerepliceerd worden met PDA.
Nu wil ik echter dat bij 1 tabel de gegevens van de PDA naar de server worden 'gestuurd' en dat vervolgens deze tabel leeg gemaakt wordt.
Dit wil ik omdat deze tabel erg veel records gaat bevatten en ik deze niet op de PDA wil opslaan.
Ik heb geprobeer om een row-filter aan te zetten, door te zeggen id=-1, maar dan worden de gegevens ook niet van de PDA naar de server verstuurd.
Weet iemand hoe ik dit wel moet instellen?
Nu wil ik echter dat bij 1 tabel de gegevens van de PDA naar de server worden 'gestuurd' en dat vervolgens deze tabel leeg gemaakt wordt.
Dit wil ik omdat deze tabel erg veel records gaat bevatten en ik deze niet op de PDA wil opslaan.
Ik heb geprobeer om een row-filter aan te zetten, door te zeggen id=-1, maar dan worden de gegevens ook niet van de PDA naar de server verstuurd.
Weet iemand hoe ik dit wel moet instellen?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 12:07 ]