Toon posts:

[win2000] Registry key voor Word lnk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, als je Office installeert zet hij standaard een link in je start menu. Waar kan ik deze informatie vinden in de registry? De informatie waar deze link dus heen verwijst.

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Euhm, wat voor link? Om programma's op te starten of die boven in het start-menu om een bestand aan te maken of te openen?
En welke info wil je hebben? In een standaard snelkoppeling kun je in de eigenschappen kijken waar het heen verwijst.
Volgens mij is de nieuw/open koppeling iets speciaals. Probeer hem eens te openen in notepad.

Verwijderd

Topicstarter
zerosignal schreef op 11 december 2003 @ 12:12:
Euhm, wat voor link? Om programma's op te starten of die boven in het start-menu om een bestand aan te maken of te openen?
En welke info wil je hebben? In een standaard snelkoppeling kun je in de eigenschappen kijken waar het heen verwijst.
Volgens mij is de nieuw/open koppeling iets speciaals. Probeer hem eens te openen in notepad.
Het gaat niet om een standaard snelkoppeling. Die kun je namelijk gewoon terugvinden in je verkenner. Het gaat om de snelkoppeling die Microsoft neerzet en waar je dus ook geen eigenschappen van kan zien. Het vage is namelijk dat die snelkoppeling van Microsoft een foutmelding geeft, terwijl de snelkoppeling in verkenner wel werkt.