Toon posts:

Pinnacle Studio 8SE

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Bij mijn nieuwe Plextor 708A zit Pinnacle studio 8SE software bij. Nu wil ik een backup maken van een orginele dvd met dat programma.
Maar dat krijg ik niet voor elkaar.
Kan iemand mij dit uitleggen hoe ik dat wel voor elkaar kan krijgen?
Ik heb al met search gekeken, maar kon daar niets mee.

Verwijderd

Topicstarter
Heel bescheiden vraag ik: Kan niemand mij helpen?

• Larsowiets
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-02-2025
Gebruik DVDShrink

Is handiger in de omgang, ongeveer 250 KB aan grote.
Heb zelf ook Pinnacle en ben er niet zo dol op.

I WAS HERE

Verwijderd

Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij kan het met dat programma niet. Zeker niet als de originele DVD meer dan 4.7GB (4.37GB) groot is. Als dat het geval is heb je een programma als DVD2One of DVDShrink nodig.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dat wil zowiezo niet met pinnacle studio. Dat is een pakket voor videobewerking. Pinnacle heeft andere producten voor het maken van backups.

offtopic:
Zou je het topic niet zo snel willen kicken?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 12 december 2003 @ 12:24:

offtopic:
Zou je het topic niet zo snel willen kicken?
Uhh, hij heeft meer dan een dag gewacht hoor...

En idd, de primaire functie van studio 8 is niet het clonen van dvd's. Raar dat je die bij je hardware gekregen hebt ? Bedoel je toevallig niet Instant Copy ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 13:45 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dat het met een DVDRW wordt meegeleverd vind ik niet zo heel raar maar het is er inderdaad niet voor bedoeld. [edit al zou het natuurlijk wel raar zijn als ALLEEN Pinnacle Studio werd meegeleverd ]
Make great home movies on your PC with Pinnacle Studio! Connect your camcorder to your PC, select your favorite scenes and go! Add cool titles, amazing special effects, background music and then send your movie back to videotape, or burn it to DVD. Pinnacle Studio – everything you expect from the # 1 selling video-editing product in the world.
Dus behalve als je Termiantor 4 hebt opgenomen, zal je wat anders moeten gebruiken :P

En over het backuppen van een DVD(film) staat zat in de Software Algemeen FAQ (aangevuld met google termen als backup en DVD), dus dit kan dan wel dicht nu je weet dat het programma er niet voor is bedoeld:)

Maak ajb de volgende keer de topictitle even af, enkel de naam van het programma is wat te kort door de bocht: zie ook de SA policy bovenaan de topiclijst :)

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 12-12-2003 13:52 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.