Toon posts:

[voeding] thrustmaster racing wheel verloren

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
... en dan heb ik het over de goede, oude F1 Force Feedback Racing Wheel van Thrustmaster.

Op één of andere manier is het me gelukt om de voeding kwijt te raken. Ik ben op zoek naar een universele adaptor, maar ik kan nergens uit opmaken hoeveel volt dat ding nodig heeft, en wat de polariteit zou moeten zijn.

Heeft iemand zo'n ding staan? En kan iemand me vertellen wat de specs zijn van zo'n voeding?

Dank.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik geloof dat dit topic beter thuis past in Overige Hardware, dus daarom maar ff een tikje daarheen.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:14

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

bedoel je de force GT? of die onder de vlag van Guillemont is gemaakt?

In het eerste geval moet je een 15volt, 1 Amp adapter hebben. Velleman en skytec hebben een hele goede, dus je zult even opzoek moeten naar een velleman of skytec dealer.
De polariteit is bijna altijd (75% van de gevallen) binnenste pin positief, buitenkant negatief.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

misschien staat er iets op over vermeld op de homepage van de fabrikant?

Verwijderd

Topicstarter
Niet onder de Vlag van Guillemot gemaakt voor zover ik kan zien.
't Is een Echte Thrustmaster.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 12:04:
misschien staat er iets op over vermeld op de homepage van de fabrikant?
Helaas. ben al op zoek geweest. Na een mailtje gestuurd te hebben kreeg ik een automatisch mailtje terug dat de service niet meer bestaat... Heb ik weer...

• deepbass909

deepbass909

Is dit hem?

Afbeeldingslocatie: http://gpl.lfjr.net/volants/images/thrustmaster_force_gt.jpg

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

Topicstarter
Nee, sorry... Ik heb een los stuur en losse pedalen. Niet zo'n compleet dashboard erbij (dus niet de GT versie wat dit volgens mij is). Volgens mij één van de eerste force feedback stuurtjes van Thrustmaster. 'k Kan verder ook geen typenummer of aanduiding vinden...

• deepbass909

deepbass909

Je hebt dan juist de opvolger van deze, en die is dus wel al onder de vlag van Guillemot gemaakt. Dit was de eerste van TM (heb hem hier al sinds 1999 liggen).
Dan kan ik je helaas niet helpen met de voeding.

Stuur eens een mailtje aan TM, ze hadden altijd een hele goede helpdesk.

Pagina: 1