Toon posts:

Klootzakken bij logitech!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jezus is er eindelijk een goede versie van de quickcamsoftware beschikbaar voor windows ME (de vorige versie doet het heel slecht onder ME) stellen ze hem niet voor download beschikbaar! Je kan hem in de US en canada bestellen op cd, waarbij je dus verzendkosten en zo moet betalen! Waar zijn ze daar mee bezig man!
http://www.logitech.com/cf/support/29.cfm#quickcam

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik vind eigenlijk heel de Logitech Quickcam waardeloos. M'n pa heeft zo'n ding gekocht. Hij kreeg er een CD bijgeleverd, met krassen erop, onder 't stof enzovoorts (hoesje was wel geseald, rara :?), zelfs na 3x schoonmaken deed 'ie 't niet. Toen maar van internet gedownload. PC is er duidelijk instabieler op geworden.
En als m'n pa te vaak naar de beeldkwaliteit van mijn Philips Vesta Pro kijkt in vergelijking met de zijne moet 'ie helemaal :'( dat 'ie niet gewoon 'n goeie gekocht heeft.
Logitech kan blijkbaar alleen maar fatsoenlijk muizen maken, da's geen schande, maar waarom maken ze dan ook nog troep erbij? |:(

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:43

4POX

Everybody is wired

Op zaterdag 09 december 2000 12:28 schreef Tony Vroon het volgende:
Ik vind eigenlijk heel de Logitech Quickcam waardeloos. M'n pa heeft zo'n ding gekocht. Hij kreeg er een CD bijgeleverd, met krassen erop, onder 't stof enzovoorts (hoesje was wel geseald, rara :?), zelfs na 3x schoonmaken deed 'ie 't niet. Toen maar van internet gedownload. PC is er duidelijk instabieler op geworden.
En als m'n pa te vaak naar de beeldkwaliteit van mijn Philips Vesta Pro kijkt in vergelijking met de zijne moet 'ie helemaal :'( dat 'ie niet gewoon 'n goeie gekocht heeft.
Logitech kan blijkbaar alleen maar fatsoenlijk muizen maken, da's geen schande, maar waarom maken ze dan ook nog troep erbij? |:(
Marketing en winst

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Topicstarter
Over de kwaliteit van de cam ben ik zeker tevreden, alleen de support voor ME vind ik om te janken. Onder win2000 doet hij het wel prima!

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Het is niet logitec die kut is,
het is die ME van je :)
Install toch lekker weer w98se of win2k..
Dat is, als FreeBSD/debian je niet bevalt,
waar webcam usb gewoon perfect onder werkt.

http://mrfloris.com

Verwijderd

Topicstarter
Me is niet kut man, je kan er gewoon niet mee omgaan! Werkt net zo als alle win9x versies!
Alleen drivers van logitech zijn kut.....release toch gewoon die drivers op de site man!

Verwijderd

Op zaterdag 09 december 2000 16:19 schreef xiphoid het volgende:
Het is niet logitec die kut is,
het is die ME van je :)
Install toch lekker weer w98se of win2k..
Dat is, als FreeBSD/debian je niet bevalt,
waar webcam usb gewoon perfect onder werkt.
Amen brutha :)
ME sucks, draai toch Win2k!

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:35
iets kutters als ME bestaat niet.:+

Verwijderd

Op zaterdag 09 december 2000 17:35 schreef remsie het volgende:
iets kutters als ME bestaat niet.:+
Een beetje tweaker krijg Win ME toch zeker wel stabiel B-)

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:43

4POX

Everybody is wired

Op zaterdag 09 december 2000 18:18 schreef Interceptor het volgende:

[..]
Een beetje tweaker krijg Win ME toch zeker wel stabiel B-)
En krijg een via cyrix 3 net zo snel als een p3...

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Tja ach, ik zet me ongeveer net iets lager als win95, voornamelijk omdat het nog langzamer is en iets van 4 of 5x groter....
Dus tja, win me zuigt ja.

Alleen is het natuurlijk te zot voor woorden dat logitech die cd niet downloadbaar heeft gemaatk.

Verwijderd

En je zou moeten weten dat die Quickcam NIET van Logitech is!!!

Het originele bedrijf heette Connectix, die o.a. Mac software schreven zoals Virtual PC. Logitech moet inderdaad op zijn markt blijven (muizen en ki bordjes) En speakers die ze nu lanceren ga ik niet aanprijzen.

Waarom ik dit weet? 4 jaar terug was de Quickcam van Connectix de eerste "betaalbare" camera die aan de pc via een Parallele (!) kabel aangesloten kon worden! Toen kostte ze nog in de 175 USD!!

Nu koop je voor 99 piek zo'n ding, USB nogwel en de software is een mooi versterkt punt (Draai geen ME klotezooi, daar werkt NIKS onder...) Maar een Bokkie Wokkie merk kan niet onder die 99 piek van Logitech! Das toch knap van die jongens :P
Pagina: 1