Toon posts:

Asus Ti4600 en een te helder/flets beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds vandaag een vreemd probleem met mn videocard.
Tis een ti4600 van Asus. Als ik de computer start ziet alles er normaal uit.
Vervolgens tijdens het inlezen van de laaste opstartprogramma's wordt het beeld ineens erg licht. Dan denk je natuurlijk dat zit in een van die programma's. Nee dus, want hier is niets gewijzigd, die staan er al een lange tijd.
Ga ik vervolgens naar de Asus control panel en kies daar het color menu dan wordt het beeld weer normaal tijdens het bekijken van dat menu. Ga ik het menu uit wordt het beeld weer te flets. Heb zoiets niet eerder meegemaakt. Iemand een suggestie?

Verwijderd

Kan je je scherm niet donkerder zetten dan?

Verwijderd

Topicstarter
Ja kan het heel donker zetten, dan is het nog te licht. Tis tevens geen oplossing natuurlijk ;)

Verwijderd

ik zou zeggen nieuwe drivers eens instaleren. Lijkt mij toch een driver probleem/conflict

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwste driver staat erop. En het is plotseling onstaan sinds ik vanmorgen de comp ging opstarten. Niks gewijzigd dus.

Verwijderd

Topicstarter
Heb wel af en toe 2x de asus control panel in de sytem tray gehad. Maar zodra ik daar op ging staan was ie weer weg. En toen was het flets probleem er ook nog niet

Verwijderd

Topicstarter
Zie nu ook dat het in een game zoals call of duty het beeld wel normaal is...Naja snap er echt geen donder van :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 12:10:
Heb wel af en toe 2x de asus control panel in de sytem tray gehad. Maar zodra ik daar op ging staan was ie weer weg. En toen was het flets probleem er ook nog niet
dan duidt het wel op een drivers probleem zoals mn voorganger ook al zei
probeer een iets oudere driver, veel succes :)
Pagina: 1