tremble and despair for i am power!
3210 is een leuk toestel en met Dutchtone heb ik eigenlijk nooit slechte ervaringen gehad. Als je het toestel laat unlocken kun je er een kaart van een andere provider in zetten.
Hoeveel kost dat unlocken? Waar kan ik dat doen?
waar kan ik wat over die actie lezen ?
op de Dutchtone pagina staat ie voor 299,- nog (zie hier: http://www.dutchtone.nl/producten/pakketten/allin_prepay/index.html)
op de Dutchtone pagina staat ie voor 299,- nog (zie hier: http://www.dutchtone.nl/producten/pakketten/allin_prepay/index.html)
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Weet het, had ook daar gechekt. Ik heb het gelezen in het blaadje van de CJP-pas. 1 pakket voor 99 en 2 pakketen voor 198 piek.
o.k. thanx!
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
moet je daar een cjp pas voor hebben, en is hij in elke winkel voor die prijs te krijgen ?
Ik zou het niet weten, m'n broertje is lid en in het blaadje zat een bon...
Verwijderd
heb hem ook bij gsm.nl zien staan, maar Je bent verplicht om 170 gulden beltegoed erbij te kopen 
nog 269 piek kwijt dus
nog 269 piek kwijt dus
Dat is idd zwaar gestoord!
DutchTone is zwaar klotûh, bij ons in het zuiden. 
Binnenshuis werkt het helemaal niet en buitenshuis werkt het alleen als er een mast in de buurt is (zegt mijn vriendin
). Ik heb zelf momenteel Telfort en ik ben dik tevreden, maar dat komt grotendeels doordat de mast maar een meter of 100 van ons huis staat (en ik heb geen last van straling
).
Binnenshuis werkt het helemaal niet en buitenshuis werkt het alleen als er een mast in de buurt is (zegt mijn vriendin
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Wat is bij jouw in het zuiden? Ik woon zelf in Heerlen!Op zaterdag 09 december 2000 21:19 schreef pven het volgende:
DutchTone is zwaar klotûh, bij ons in het zuiden.
Nou, ik had Libertel, en daarmee ALLEEN maar problemen. Nu heb ik Dutchtone en ik heb nog nergens problemen gehad !!! Overal waar ik kom heb ik bereik, en dat kon ik van Libertel niet zeggen...
West-Brabant (zie ook mijn profielWat is bij jouw in het zuiden?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Laat ik nu het precies andersom hebbenOp zondag 10 december 2000 09:59 schreef Martijn het volgende:
Nou, ik had Libertel, en daarmee ALLEEN maar problemen. Nu heb ik Dutchtone en ik heb nog nergens problemen gehad !!! Overal waar ik kom heb ik bereik, en dat kon ik van Libertel niet zeggen...
Ik probeer het gewoon zelf. Als het niet bevalt doe ik hem gewoon effe unlocken. Als ik hem heb laten unlocken wat moet ik dan doen? Weet iemand ook hoeveel me dat gaat kosten? Moet er dan een nieuwe sim ofzo in?
bvd Joris
bvd Joris
Unlocken kan al voor een paar tientjes, alleen vervalt dan wel je garantie.
Vervolgens trek je je Dutchtone kaartje eruit, en gooi je je *** kaartje erin.
Vervolgens trek je je Dutchtone kaartje eruit, en gooi je je *** kaartje erin.
Hoeveel kost zo'n *** kaartje?
Pagina: 1