Toon posts:

(F@H) resultaten zijn niet verzonden/brakke verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laat ik mijn beesie een nachtje doorwerken is het vanochtend klaar, maar kan het geen resultaten uploaden :(

ook door een stommiteit van mij, want ik weet dat als mijn pc een paar uur ''ongebruikt'' aan blijft dat er een reboot nodig is voor een werkende internetverbinding (UPC Classic > vraag me niet waarom 8)7 )

Nou hoop ik echt dat iemand me kan helpen want dit is het tweede project van 2500/2500 wat naar de ... is, en dat was hard zwoegen voor me xp1800+

Er is nog een wuresults_04.dat bestand van 1.519 kB in de folder en dit was wu 4 in de queue

Dus als ik de results alsnog kan opsturen zou dat fijn zijn en anders w88 op ADSL :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 11:37 . Reden: .dat ]

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Als het goed is zijn de resultaten niet verloren maar blijven ze nog even op je PC staan. Door bij het opstarten van folding@home de optie -send all mee te geven worden alle resultaten die nog niet verstuurd zijn opgestuurd.

/(bb|[^b]{2})/

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:48

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Sterker nog, telkens als je Folding@Home opnieuw start zal hij proberen de resultaten alsnog te versturen.

En mocht het niet meteen lukken dan probeerd hij het elke 6 uur weer.
En de V4 client zal zelfs oude units uploaden zodra hij merkt dat er een werkende i-net verbinding is -> zodra een andere unit dus gedownload of geupload is.

Verloren gegaan zal je unit niet. Gewoon lekker door blijven vouwen, het komt vanzelf goed.

Edit: -send all heeft tot gevolg dat je client opstart alleen om units te verzenden, zodra dit is gebeurd zal hij ook weer afsluiten.

[ Voor 15% gewijzigd door SandStar op 11-12-2003 12:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
hij heeft bij het opstarten wel zijn core geupdate, maar nog geen data verstuurd

> hoe stel ik ''send all" in?

zie net dat de update geweest is fahcore_78 is nu fahcore_65 geworden, of moet ik hier aparte topic voor openen

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 12:26 . Reden: core ]

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

De wijziging in core wordt veroorzaakt door het type eiwit dat je vouwt. Volgens mij was fahcore_78 voor Gromacs en fahcore_65 voor Tinkers

/(bb|[^b]{2})/

• Hakke
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-11-2025

Hakke

voorlopig inactief

Klopt idd. de FahCore_65 is voor TInkers. Een eiwit waartie in 400 stappen langzaam doorheen rekent. Levert wel iets meer punten op dan een Gromac (FahCore_78)

-send all stel je in via een shortcut naar de FAH3console.exe. Even via properties -send all achter je target zetten en starten. Het enige dat ie dan doet is je buffer leegflushen en stoppen.

[ Voor 4% gewijzigd door Hakke op 11-12-2003 13:31 ]

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Daarna moet je de client dus wel weer aanzetten heh!
En een nieuw topic openen is nie nodig hoor :)

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:48

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 12:22:
hij heeft bij het opstarten wel zijn core geupdate, maar nog geen data verstuurd

> hoe stel ik ''send all" in?

zie net dat de update geweest is fahcore_78 is nu fahcore_65 geworden, of moet ik hier aparte topic voor openen
Ik denk dat je beter eerst grondig na moet zoeken of je eiwit nu wel of niet al is verstuurd.
Soms blijft de wudata file namelijk staan maar is het eiwit wel succesvol verzonden.

Post eens een flink stuk van je log. Daar kunnen we veel meer mee want nu zitten we eigelijk meer te gokken op wat er mis zou kunnen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
owkey thanx iedereen

tsjah ik wilde jullie juist niet lastigvallen met een logfile enzo, maar mss iets voor de toekomst

> heb net, via -send all in target, het probleem opgelost

dus hij kan op slot (of moet ik topic zelf dichtgooien?/hoe?)

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topic zakt vanzelf naar beneden.... :)
tenzij mensen als ik het elke keer weer naar boven schoppen :P

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Pagina: 1