Verwijderd
UT2k3/
Quake3(blijft leuk)/
Battlefield 1942/
Wolfenstein Enemy teritory(gratis te downloaden)/
meer ken ik niet ^^'
Serious sam, in team verband lomp knallen
er was ook zo´n race spel waarmee je in auto´s moest racen naar een vlag, en die vlag dan weer zo snel mogelijk naar een ander punt rijden, hje kon de vlag van elkaar afpakken door tegen de ander aan te botsen,
naam ben ik kwijt
Goede LAN game is lastig, hangt een beetje van je smaak af. Een echte aanrader heb ik nog wel voor kleine LAN's ---> Serious Sam coop! Gewoon lekker met 8 man in 5 uur de hele game uitspelen en alleen maar knallen
[ Voor 3% gewijzigd door IceStorm op 11-12-2003 11:29 ]
Verwijderd
ik dacht dat als je via internet kan spelen dat je dan ook wel via lan kan spelen
Verwijderd
voor racen.. Colin McRae lijkt me wel vet tegen elkaar.
ik heb iets gelezen over een beta-patch die het mogelijk maakt om bij collin mcrea 3 een lan te doen kan je me daar aan helpen..
Verwijderd
zijn altijd wel leuk..
en mischien gta vice city?? racen en schieten
Verwijderd
CS dus niet als je geen connectie met internet hebtVerwijderd schreef op 11 december 2003 @ 11:32:
Call of Duty, Counter-Strike, UT etc
voor racen.. Colin McRae lijkt me wel vet tegen elkaar.
Insane RacingTpn schreef op 11 december 2003 @ 11:28:
er was ook zo´n race spel waarmee je in auto´s moest racen naar een vlag, en die vlag dan weer zo snel mogelijk naar een ander punt rijden, hje kon de vlag van elkaar afpakken door tegen de ander aan te botsen,
naam ben ik kwijt
Geweldig race spel voor op een LAN. Soort tikkertje met auto's
1nsane!!Tpn schreef op 11 december 2003 @ 11:28:
naam ben ik kwijt
Dat is HET lan race spel imho. En dan heb ik het nog nooit op een lan gespeeld
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Cs werkt perfect zonder internet. Iig wel cs 1.5, hoe Steam cs 1.6 server werkt heb ik eerlijk gezegd geen idee. Maar d.m.v. een patch dacht ik of config instellingen moet deze ook op lan te spelen zijn.Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 12:44:
[...]
CS dus niet als je geen connectie met internet hebt
CS kan je toch ook over lan spelenVerwijderd schreef op 11 december 2003 @ 12:44:
[...]
CS dus niet als je geen connectie met internet hebt
Zoek zelf ook eens wat beter dan, als je er zoveel zoekt en je komt er zelf maar met 1 aanzetten, denk ik niet dat je erg je best hebt gedaan.Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 11:22:
ik ben opzoek naar een paar goede langames
1e belang racegames
2e belang shootgames bv MOHAA
Dit mag best wel op een andere manier gevraagd worden en niet zo denigrerend.Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 11:28:
ga je me ook ff vertellen hoe dat kan bij NFS-underground overal waar ik info wel haal wordt me verteld dat het daar niet bij kan....
Noem 'm dan al in je startpost. Wij kunnen natuurlijk niet in onze glazen bol zien wat je al wel hebt.Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 11:28:
ik heb dat spel dus ik weet waar je het overhebt dank u voor de herringering
Al met al wordt dit een aardig opsom topic, zonder ook maar iets wat we in dit subforum juist willen: discussie.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Dit topic is gesloten.
![]()