Ik heb de volgende regel in mijn .procmailrc
Echter als ik nu een testmail naar mijzelf verstuur, dan komt deze toch in mijn Spamdir terecht, terwijl in het "To" veld toch echt naam@domein.nl staat.
Ik heb het geprobeerd met een dakje voor zowel To als Cc, met een dakje voor '(' en met TO, maar geen van allen helpt.
Ik weet dan ook geen andere oplossing. Wie kan het wel zeggen.
Het log-bestand geeft in alle gevallen het volgende aan:
Nogmaals, ik heb de header van het mailtje bekeken en die bevatte de regel:
Als iemand het kan oplossen dan ben ik diegene misschien niet eeuwig maar toch erg lang dankbaar
code:
1
2
3
4
5
| # If rules above fail, execute ultimate spam rule # i.e. move everything to Spam that is not directed to me :0 * !(To|Cc).*naam@domein.nl $SPAMDIR |
Echter als ik nu een testmail naar mijzelf verstuur, dan komt deze toch in mijn Spamdir terecht, terwijl in het "To" veld toch echt naam@domein.nl staat.
Ik heb het geprobeerd met een dakje voor zowel To als Cc, met een dakje voor '(' en met TO, maar geen van allen helpt.
Ik weet dan ook geen andere oplossing. Wie kan het wel zeggen.
Het log-bestand geeft in alle gevallen het volgende aan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| procmail: Match on ! "(To|Cc).*naam@domein.nl # this is my account here" procmail: Assigning "LASTFOLDER=/home/pieter/Mail/INBOX/Spam" procmail: Opening "/home/pieter/Mail/INBOX/Spam" procmail: Acquiring kernel-lock From ander@adres.com Thu Dec 11 09:24:06 2003 Subject: test Folder: /home/pieter/Mail/INBOX/Spam 1286 |
Nogmaals, ik heb de header van het mailtje bekeken en die bevatte de regel:
code:
1
| To: naam@domein.nl |
Als iemand het kan oplossen dan ben ik diegene misschien niet eeuwig maar toch erg lang dankbaar
O'Toole's Commentary on Murphy's Law: Murphy was an optimist.