Laptop scherm op PC

Pagina: 1
Acties:

• Method_c
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-01 21:25
hallo ik ben bezig met een projectje om in een jongeren cafe een pc te installeren die in combinatie werkt met het bestaande geluidssysteem. Nu hebben we een gare pc daarvoor en een kapotte laptop, we willen dus het beeldscherm van de laptop in het (schuin lopende) plafond bouwen en deze aansluiten op de pc (elders geplaatst) nu vraag ik me af hoe dit in zn werk gaat (het aansluiten van de laptop monitor op de pc) want ik heb hier totaal geen ervaring mee.

danku ! ;)

• MoZe
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:19
Als ik jou was zou ik iemand zoeken met heel veel ervaring daarin.
Voor zover ik weet is dit namelijk nog niemand op tweakers gelukt.
Reden hiervoor is dat de aansluiting van dit scherm onbekend zijn.

Als je kunt achterhalen welke draadjes je hebt en waar die voor gebruikt worden, zou je kunnen proberen om er een VGA-connector aan te maken, maar ik ben bang dat je dit niet gaat lukken.

suc6 iig.

VAO: K'nex Big Ball Factory 63045

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:13
Laptop LCD aan VGA-kaart

Hier heeft iemand het voor elkaar gekregen om EGA te toveren op een laptop lcd scherm zonder een speciale controller.
Als je op de door jou beschreven manier een normaal beeld wil moet je daar volgens mij een speciale en vast ook dure controller / kaart voor hebben.

offtopic:
Ook wel met de search te vinden btw.

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-05 15:23

Maasluip

Kabbelend watertje

En om de TS de search te besparen: werkt alleen met een kaart met VESA connector (rij pinnetjes op de kaart) en dan nog heb je maar 16 kleuren.

Is het geen optie om de de gare laptop in het plafond te bouwen en met een lange kabel er een toetsenbord aan te hangen?
Anders ergens een 2dehands LCS schermpje op de kop tikken?

Signatures zijn voor boomers.

• Method_c
ej jongens ik heb nog ff verder wat research gedaan over de mogelijkheden en deze zijn inderdaad erg beperkt. ik zal es even gaan brainstormen over wat het verstandigste is. misschien gewoon een 15" strippe ofzo en inbouwe daar.

in ieder geval bedankt voor de replies !

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-05 13:50
Method_c schreef op 11 december 2003 @ 13:01:
ej jongens ik heb nog ff verder wat research gedaan over de mogelijkheden en deze zijn inderdaad erg beperkt. ik zal es even gaan brainstormen over wat het verstandigste is. misschien gewoon een 15" strippe ofzo en inbouwe daar.

in ieder geval bedankt voor de replies !
waarom strippen? ik bedoel , bouw gewoon dat hele ding in? wel zo handig met garantie e.d.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Method_c
te weinig ruimte en heb nog 3 x 15" staan ... zonder garantie
Pagina: 1