Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Telfort] MMS naar Orange Prepaid komt niet aan

Pagina: 1
Acties:

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10 14:53
Ik heb een Telfort abonnement en heb nu al verschillende malen deze week geprobeerd een MMS te sturen naar een Orange prepaid telefoontje (Nokia 8310) maar ze komen niet aan en ik krijg geen foutmelding te zien. Naar andere telefoons (zonder MMS weergave) komt de MMS wel aan en krijg je een berichtje met URL en code om online de MMS te bekijken.

Hebben meerdere mensen dit probleem ?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Verwijderd

Telfort en KPN hebben nog geen portibaliteit mbt organge. Allemaal met de centjes enz te maken.

• ericafterdark
En ik moet wel betalen voor mijn pogingen ? Hoe kan de consument dit weten...

Verwijderd

Eiríkr schreef op 11 december 2003 @ 10:33:
En ik moet wel betalen voor mijn pogingen ? Hoe kan de consument dit weten...
Je hoeft niet te betalen aangezien orange gratis mms heeft :)

- edit - beter lezen

- Inprincipe hoeft dat niet verteld te worden, nogal lax van de operator, bel anders ff klanten serverce

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 10:35 ]

• ericafterdark
Ik heb de Klantenservice gebeld en ik word erover teruggebeld aangezien het gewoon zou moeten werken, ook naar een Orange prepaid mobieltje.

Ze gaan het dus onderzoeken.

• ericafterdark
Ik heb een telefoontje terug gehad, Telfort heeft dus idd geen contract (meer?) met Orange en MMS versturen heeft dus geen zin.

Dat mogen ze best wel eventjes op de site vermelden vind ik :(

Verwijderd

In de online helpdesk van Orange staat bij de veelgestelde vragen( je moet eerst inloggen) welke providers er nog niet ondersteund worden. Maar het zou handiger zijn als ze dat op de gewone pagina's bij de informatie over mms zetten.
Pagina: 1