Toetsenbord toetsen hangen!

Pagina: 1
Acties:

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 18:06
Het is niet letterlijk zoals beschreven staat in de topictitel maar even een voorbeeld:

Ik speel een potje gta3 of nfsu en waarschijnlijk toets ik 2 of meerdere toetsen tegelijk in waardoor hij 1 functie de hele tijd blijft herhalen maar het gebeurt vaak ook spontaan!, dus rondlopen of naar rechts sturen etc.
Dit probleem komt trouwens voor bij een laptop, ik heb in windows wel één keer gehad dat de windows toets ff raar deed maar daarna was het weer over.
Voornamelijk komt dit voor bij GTA3VC, midnight club2 en NFSU, bij Call of Duty, unreal tournament en Max payne komt dit weer NIET voor!

Rara hoe kan dit?
Bij de Acer helpdesk wisten ze het ook niet, nu moet ik de laptop rma sturen (ik breng hem zelf als het moet) maar goed.

Dingen die al nagekeken zijn:

WindowsXP Pro ipv Home geinstalleerd gehad, hierbij alle drivers handmatig geinstalleerd.
Muissoftware verwijderd, geluidssoftware en de wireless lan software.
Ik gebruik een optical muisje, deze losgekoppeld en het had geen nut.
De laptop wordt ook niet te heet!

Suggesties?
Het vreemde vind ik gewoon dat het bij een paar spelletjes voorkomt.
Het gaat om een Acer aspire 2001 wlci

edit: ben nu gta3vc opnieuw aan het installeren, dit even testen..
updaat: Dit heeft geen nut gehad..

[ Voor 9% gewijzigd door THxZ0NE op 11-12-2003 11:24 ]

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-04 16:41
ik kan volgende week mijn aspire 2001 ophalen bij de laptopper, dan zou ik het eens kunnen proberen.. misschien dat iemand nu al wat testjes kan doen met zijn/haar aspire 2001?

trouwens, het keyboard van een laptop slijt wel veel harder als er fanatiek op gegamed wordt. Daar zijn ze niet voor gemaakt natuurlijk. Ik heb zelf nu een Dell latitude waar ik voor mijn werk de hele dag op werk. Allerlei toetsen beginnen het nu te begeven (is een paar jaar oud) en plug nu meestal een los toetsenbord in om serieus te werken.

btw, de aspire heeft geen ps/2 aansluiting. Zijn er cheapo keyboards met usb aansluiting?

• THxZ0NE
Ik heb de laptop nu terug na 5 FOKKING weken (ik had em net 3 weken in mijn bezit)
Het probleem is niet verholpen, kan iemand dit op een aspire2001 sjekken voor mij plz ?

• solslice
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10-2004
heb je der game controlers aan hange.

ik gebruik nl een nostromo, en deze blijft met alle drivers behalve de nieuwe 3.0 , ook toetsen door geven. is een driver bug. kan dus zijn dat jij het zelfde soort probs hebt.

• THxZ0NE
Nee, alleen een muis, ik heb wel dezelfde toetseigenschappen aan de pijlljes toetsen en aan de WASD alfabet toetsen hetzelfde, nu heb ik ff de pijltjes uitgeschakelt, maar als het hier aan ligt :S vaag