Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Lite-on brander

Pagina: 1
Acties:

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:04
http://www.tweakers.net/pricewatch/69459

Misschien is het slim om dit artikel even te hernoemen naar : Lite-on LDW-411S/LDW-451S

Er is nu dus een ander typenummer beschikbaar gekomen met exact dezelfde specificaties, waarschijnlijk zitten er alleen wat bugfixes in dit nieuwe type. Alleen de pricewatch klopt dus feitelijk niet meer.....

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik denk dat het aanmaken van een nieuw product een betere oplossing is, waarom zou je twee verschillende drives bij elkaar willen hebben, ook al lijken de specs op elkaar? Zelfs als er alleen bugs zijn opgelost dan is het nog ontzettend lastig als de nieuwe versie op één hoop gegooid wordt met de oude.

Bij deze: http://www.tweakers.net/pricewatch/73403

[ Voor 23% gewijzigd door Wouter Tinus op 11-12-2003 10:00 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:04
Ik vind het ook zeer verwarrend. Het gaat dus om dezelfde brander (qua uiterlijk en specificaties kan ik dus absoluut geen verschil vinden, toen ze hier gisteren binnen kwamen) , maar een ander typenummer. Waarom niet gewoon een nieuwe revisie ofzo dan.... :/

Bedankt voor het nieuwe artikel, heb er ons prijsje maar aan gekoppeld.... :)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kan er niet zomaar van uitgaan dat elke leverancier de oude 411S-branders inlevert en dan de 451S gaat leveren. De voorraden in de winkels moet dan ook op en die zouden tegen een flink lagere prijs verkocht worden. Als er qua hardware niks veranderd is in de branders, heb je kans dat LiteOn een firmware uitbrengt die de bugs eruit sloopt waardoor de 411S praktisch gelijk is aan de 451S. Voor de volledigheid van de Pricewatch kunnen beide branders dan niet ontbreken. Daarnaast is het ongebruikelijk in de PW om twee producten te in één te vermelden die gewoonweg niet bij elkaar horen.