[ME] foutmelding Capp.dll

Pagina: 1
Acties:

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06-2025
Ik draai al sinds enige poss Windows me en ja zonder ellende, echter kreeg ik van de week de foutmeldingCcapp.dll heeft een fout veroorzaakt in kernel32.dll

Deze kan ik wegklikken en dan kan ik gewoon alles doen behalve internetten.
Ik kan wel een inbel verbinding tot stand brengen maar hij heegt de pagina's niet meer weer.

Nou heb ik al gekeken naar me winsock deze verwijderd en opnieuw laten genereren door windows was geen succes nog steeds zelfde verhaal

Internet explorer 5 opnieuw geinstalleerd ook geen succes, 6 draai ik nog niet omdat ik met een analoge inbel verbinding zit.

Op google gezocht haast niks kunnen vinden, daarna op got gezocht en de enige zinnege info die daar uit kwam dat norton 2003 mee zou te maken kunnen hebben echter heb ik deze al enige poos verwijderd en 2004 staat er nu op.

Wie oh wie kan mij hier mee helpen

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-05 22:33

Shunt

Boe

whocarez schreef op 11 december 2003 @ 09:39:
Ik draai al sinds enige poss Windows me en ja zonder ellende, echter kreeg ik van de week de foutmeldingCcapp.dll heeft een fout veroorzaakt in kernel32.dll

Deze kan ik wegklikken en dan kan ik gewoon alles doen behalve internetten.
Ik kan wel een inbel verbinding tot stand brengen maar hij heegt de pagina's niet meer weer.

Nou heb ik al gekeken naar me winsock deze verwijderd en opnieuw laten genereren door windows was geen succes nog steeds zelfde verhaal

Internet explorer 5 opnieuw geinstalleerd ook geen succes, 6 draai ik nog niet omdat ik met een analoge inbel verbinding zit.

Op google gezocht haast niks kunnen vinden, daarna op got gezocht en de enige zinnege info die daar uit kwam dat norton 2003 mee zou te maken kunnen hebben echter heb ik deze al enige poos verwijderd en 2004 staat er nu op.

Wie oh wie kan mij hier mee helpen
Is ccapp niet gewoon norton zelf ?
Ik draai zelf ook norton 2004 en die staat dan ook open en op mijn laptop met pc cilinder draait hij niet (verder bijna de zelfde instal). Ik denk dus dat je norton een beetje verot is en daar mee je windows de vernieling in draait. De oplossing zou kunnen zijn om norton heelemaal te deinstaleren. Of om een verse instal te gebruiken en dan het liefste met iets als windows 2000 of xp, aangezien windows me nogal gevoellig is met foutjes, als je een keer iets fout doet stort het helemaal in (mijn ervaring er mee dus)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"