Toon posts:

aanbieding bij gsm.nl gratis 90 belminuten pm

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Let op: ik doe dit niet om reclame te maken!!

Kijk hier eens:
http://www.gsm.nl/phptest/query.php3?key1=2200

Weet iemand wat hier het addertje onder het gras is? :?

Thnx

Lunatix

Verwijderd

mja ze hopen natuurlijk dat je druk gaat bellen en vooral sms'en met dat ding zodat ze het gratis bellen er weer uit halen denk ik.

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Ik vind de url wel reden tot denken geven met zijn phptest erin. Keek op hun hoofd pagina en zag daar dat debitel allen dit abbonnement geeft (via hun) voor 5,95. Bel ze anders even, denk ik handiger ;)

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:57

Stewie!

Keen must die!

Ultimateb schreef op 11 december 2003 @ 09:35:
Ik vind de url wel reden tot denken geven met zijn phptest erin. Keek op hun hoofd pagina en zag daar dat debitel allen dit abbonnement geeft (via hun) voor 5,95. Bel ze anders even, denk ik handiger ;)
alles is PHPtest :). Klik maar eens verder

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:06

DkF

Iedereen zoekt altijd een addertje, maar cashdeals zijn toch niet zo vreemd?

Ik heb trouwens al diverse abonnementen en toestellen aangeschaft bij GSM.NL, naar alle tevredenheid!

[ Voor 44% gewijzigd door DkF op 11-12-2003 09:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook al meerdere toestellen & abo's aangeschaft via gsm.nl en ook NOOIT problemen mee gehad....

Maarja dit is gratis.... en normaal zeg ik altijd: Niets is gratis, behalve de zon en de lucht die we inademen...........

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

DaMorpheus schreef op 11 december 2003 @ 09:39:
[...]

alles is PHPtest :). Klik maar eens verder
oops, mja, ik geef geen slaap de schuld ;)

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Ik denk wel dat het mogelijk is maar wel heel vreemd :9

Verwijderd

Net even gebeld met GSM.NL

Je betaald dus 20 euro administratie + verzendkosten. Verder zijn de conclusies die hierboven getrokken worden juist. Er zit geen addertje onder het gras.

Wel is het zo dat je eerst een bedrag moet betalen (ik denk het totaalbedrag over 2 jaar) en dat je dit later teruggestort krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
dat durf ik toch wel een addertje te noemen hoor.. Dat zou betekenen dat je ff een paar honderd euri in 1 keer moet ophoesten . . . . .

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 13:00:
dat durf ik toch wel een addertje te noemen hoor.. Dat zou betekenen dat je ff een paar honderd euri in 1 keer moet ophoesten . . . . .
Tja, zo kun je het wel zien ja. Maar goed; je krijgt het wel weer terug.

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:39
Doe in het vervolg aub. even een search op gsm.nl:
http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart

Dan zou je nl. zien dat dit soort topics al ettelijke tientallen malen voorbij zijn gekomen.
Wat overigens ook in die topics telkens weer vermeld word is dat je het beste even uit kan zoeken waar je je abonnement het goedkoopst kan krijgen.
GSM.nl lijkt goed, maar er zijn altijd betere, zie ook Telecomvergelijker.nl.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik zie inderdaad niet in wat dit toevoegt aan al die tientallen topics die hier al over zijn geweest. En addertjes kun je zelf vinden door algemene voorwaarden door te lezen. Om nou voor elke deal waarbij je je abo weer voor een paar centen goedkoper kan krijgen een addertjes-topic te openen is niet echt de bedoeling.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.